سایت خبری پیام ما آنلاین | به نخبگی قانع نباشید بایدمرزهای دانش را جلو ببرید

به نخبگی قانع نباشید بایدمرزهای دانش را جلو ببرید





۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵

به نخبگی قانع نباشید بایدمرزهای دانش را جلو  ببرید

رهبرمعظم انقلاب اسلامی راه نخبگی را راهی بی انتها دانستند و گفتند: پیشرفت علمی سودمند برای کشور،با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان‌پذیر است و باید جوانان نخبه، هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری و جلو بردن این مرزها، قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از جوانان نخبه و صاحب مدال در المپیادهای علمیِ جهانی و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان کشورکه بر بام قهرمانی جهان ایستادند با تجلیل از ژرف نگری، خردورزی و عقلانیت جوانان نخبه،راه نخبگی را راهی بی انتها دانستند وگفتند: پیشرفت علمی سودمند برای کشور،با نگاه انقلابی ومبتنی برتفکراسلامی امکان‌پذیر است و باید جوانان نخبه،هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری و جلو بردن این مرزها،قرار دهند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: صحبت‌های جوانان نخبه در این دیدار حاکی از وجود یک فکر و دقت نظر و نگاه ژرف به مسائل بود که بسیار مهم و مایه خرسندی است.حضرت آیت الله خامنه‌ای با تشکر از اقدام جوانان نخبه در اهدای مدال های خود به ایشان، خاطرنشان کردند: این اقدام، اهداء به شخص نیست بلکه اهداء به یک نماد است و من ضمن پذیرش این مدال ها، آنها را به جوانان عزیز و نخبه باز خواهم گرداند تا نزد خودشان باقی بماند.

ایشان خطاب به جوانان نخبه افزودند: ما به افتخار کردن شما، افتخار می‌کنیم و به سرافرازی شما سرافراز می شویم و سربلندی شما، سربلندی ملت و همه علاقمندان به نظام است. حضرت آیت الله خامنه ای همچنین لازمه سودمند بودن جوان نخبه برای کشور و ملت را نگاه انقلابی برشمردند و افزودند: تفکر انقلابی و اسلامی و بصیرت را در خود تقویت کنید چرا که بدون این نگاه، پیشرفتی به سود کشور ایجاد نخواهد شد.همچنین ارتباط قلبی با خداوند و توکل و استمداد از او را فراموش نکنید.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *