پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توسعه صنایع پایین دستی از اولویت‌های ما خواهد بود

توسعه صنایع پایین دستی از اولویت‌های ما خواهد بود





۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷

توسعه صنایع پایین دستی از اولویت‌های ما خواهد بود

مدیرعامل جدید شرکت معدنی و صنعتی گلگهر در مراسم معارفه خود با تاکید بر تسریع در طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی کشور گفت: صیانت ازمعادن چیزی جز بهره وری بهینه و جلوگیری از اتلاف منابع به عنوان سرمایه ملی نیست. اگر ما به مقوله تامین مواد اولیه نپردازیم، سرمایه گذاری‌های انجام شده بعد از چندی به هدر خواهد رفت و  نتیجه ای جز ضایعات بیشتر نخواهد  داشت. نگاه به تولید، توسعه و تسریع در طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی کشور اساسی ترین نوع نگاه و استراتژی صنعتی ما باید باشد. این مهم میسر نمی شود مگر با نگاه ویژه به منابع انسانی و جهت دهی سرمایه‌های انسانی به سمت تولید و توسعه. من وظیفه خود می‌دانم که از حقوق ، معیشت، رفاه و آینده و ارتقای سطح زندگی منابع انسانی گلگهر دفاع کنم و به عنوان یک کارگر کوچک در کنار شما زحمتکشان عزیز ودر خط مقدم تولید باشم.

وی در ادامه بیان داشت: امید و آرزوی من این است که ما روزی به جای اینکه در منطقه گل گهر خریدار صنعت باشیم ضمن اینکه صنعت مورد نیاز خودمان را احداث کنیم فروشنده صنعت به دنیا هم  باشیم. این آرزوی و استراتژی اصلی ماست. توسعه صنایع پایین دستی مخصوصا بخش هایی که ارزش افزوده بالایی دارند از اولویت‌های توسعه‌ای ما خواهد بود. توجه به زیربناها، زیرساخت ها و طرح‌های اساسی  مثل طرح آبرسانی که از مهم ترین طرح های توسعه ملی است و تسهیل در صنعت  برای عملی شدن این طرح‌ها از اولویت‌های ماست. توجه به مسائل و مسوولیت‌های اجتماعی در کنار اینها یک اصل علمی است و سلیقه‌ای نیست که ما نخواهیم به آن بپردازیم. مسوولیت‌های اجتماعی در کنار تولید و توسعه اصل اساسی و مسلم برای رسیدن به اهداف تولید است. من در این رابطه خدمت آقای استاندارعرض کردم قبل از اینکه معدن گل گهر راه بیفتد چند صد میلیارد پول و منابع را ما از ایمیدرو فرستادیم تا این منطقه پایه توسعه اش ایجاد شد ولی امروز عرض می‌کنم یک ریال از منابع آن محل را ما به جای دیگری نخواهیم فرستاد.

 وی در انتها یاد آور شد: ما تمام تلاشمان بر نظام مدیریت مهندسی، هوشمندانه، عالمانه، نگاه به تحقیق و توسعه، نگاه به پژوهش و رسیدن به اهداف عالی مدیریت هست و این مهم میسر و محقق نخواهد شد جزو همراهی، همدلی، همفکری و پرهیز از هرگونه حاشیه‌های غیرضرور. امید است که همگی با همراهی و در فضای صلح، صفا و صمیمت بتوانیم خدمتگزار کوچکی باشیم. 

 

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *