پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تشکیل کنسرسیوم بازاریابی ایران در10 کشور

تشکیل کنسرسیوم بازاریابی ایران در10 کشور





۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱

تشکیل کنسرسیوم بازاریابی ایران در10 کشور

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ازتشکیل کنسرسیوم بازاریابی و تبلیغات در کشورهای هدف گردشگری خبر داد و گفت:کنسرسیوم‌ها با ایجاد بستر اقتصادی و اجرایی، اطلاعات میدانی حاصل از فعالیت«میز»کشورهای بازار هدف را به اقدام و عمل تبدیل می‌کنند.محمدابراهیم لاریجانی با بیان اینکه دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در سال گذشته با ایجادمیز برای هر یک از کشورهای بازار هدف،به جمع‌آوری اطلاعات از سلایق و علایق اتباع کشورهای هدف گردشگری ایران اقدام کرده است،اظهار کرد:پیرو این اقدام و با کمک اعضای میز این کشورها، تحقیق بازار انجام شد و بر اساس آن برنامه عملیاتی نفوذ و ورودبه بازار با تفکیک هریک از کشورها تدوین شد.وی بااشاره به اینکه هر یک از کشورهای هدف علاوه بر اکشن پلن بازاریابی دارای دو برنامه اجرایی جداگانه شامل»برنامه دیحیتال مارکتینگ»و«برنامه اطلاع‌رسانی و تبلیغات» هستند،افزود:در همین راستا در کنارمیز کشورهای بازار هدف که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات میدانی برای تصمیم‌سازی و تدوین برنامه عملیاتی به منظور ورود به بازار هدف را عهده دار هستند، کنسرسیوم‌هایی برای اقدام و عمل تشکیل می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *