تشکیل کنسرسیوم بازاریابی ایران در10 کشور
۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
تشکیل کنسرسیوم بازاریابی ایران در10 کشور
مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ازتشکیل کنسرسیوم بازاریابی و تبلیغات در کشورهای هدف گردشگری خبر داد و گفت:کنسرسیومها با ایجاد بستر اقتصادی و اجرایی، اطلاعات میدانی حاصل از فعالیت«میز»کشورهای بازار هدف را به اقدام و عمل تبدیل میکنند.محمدابراهیم لاریجانی با بیان اینکه دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری در سال گذشته با ایجادمیز برای هر یک از کشورهای بازار هدف،به جمعآوری اطلاعات از سلایق و علایق اتباع کشورهای هدف گردشگری ایران اقدام کرده است،اظهار کرد:پیرو این اقدام و با کمک اعضای میز این کشورها، تحقیق بازار انجام شد و بر اساس آن برنامه عملیاتی نفوذ و ورودبه بازار با تفکیک هریک از کشورها تدوین شد.وی بااشاره به اینکه هر یک از کشورهای هدف علاوه بر اکشن پلن بازاریابی دارای دو برنامه اجرایی جداگانه شامل»برنامه دیحیتال مارکتینگ»و«برنامه اطلاعرسانی و تبلیغات» هستند،افزود:در همین راستا در کنارمیز کشورهای بازار هدف که وظیفه جمعآوری اطلاعات میدانی برای تصمیمسازی و تدوین برنامه عملیاتی به منظور ورود به بازار هدف را عهده دار هستند، کنسرسیومهایی برای اقدام و عمل تشکیل میشود.
مطالب مرتبط
نظر کاربران
نظری برای این پست ثبت نشده است.
تبلیغات
وب گردی
- بسته بندی مواد پودری با دستگاه ساشه: شغل پردرآمد این روزها
- طبع روغن زیتون در طب سنتی چیست؟ معرفی 4 خواص روغن زیتون
- خرید ساک دستی تبلیغاتی چه مزایایی برای هر برند دارد؟
- تعریف درست هوش مصنوعی (AI) چیست؟
- 10 ایده شغل دوم با سرمایه اولیه کم برای کارمندان
- مقایسه تعرفه پنلهای پیامکی و تبلیغاتی
- مقاصد جذاب و معروف برای کمپ زدن در طبیعت
- 8 نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران + اطلاعات تماس
- اسپیکر بلوتوثی ارزان و باکیفیت: کدام مدلها را بخریم
- کیفیت و زیبایی را با خدمات دندانپزشکی دکترتو کلینیک تجربه کنید بیشتر
بیشترین نظر کاربران
معمای ریاست محیط زیست در کابینه رئیسی
بیشترین بازنشر
ستاندن حیات از غزه
پربازدیدها
1
به نام حیوانات به کام باغوحشداران
2
«بمو» را تکهتکه کردند
3
سوداگران گنج پل تاریخی ۳۰۰ ساله در بابل را تخریب کردند
4
محیطبانها با رد زنی چرخهای موتورسیکلت به شکارچیان رسیدند
5
کبوتر نماد مناسبی برای صلح است؟
دیدگاهتان را بنویسید