سایت خبری پیام ما آنلاین | گعده نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس

گعده نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس





۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳

گعده نمایندگان برای انتخاب رئیس مجلس

فراکسیون‌های مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ائتلاف کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی از همان دقایقی ابتدایی رنگ و بوی انتخابات هیأت رئیسه را به خود گرفته است. بنابر اعلام بهارستان‌نشینان انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۵ خرداد برگزار  می شود.

دیروز وکلای ملت آخرین تلاش‌های خود را برای ائتلاف به کار بسته‌اند تا بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را روی صندلی ریاست مجلس بنشانند.

بنا بر شنیده‌ها، اعضای فراکسیون امید نامزدهای خود را برای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب کرده‌اند و در جلسه  دیروزآخرین توافقات را به سرانجام رسانده‌اند.

از سوی دیگر فراکسیون نزدیک به علی لاریجانی (مستقلان ولایی) و فراکسیون حمیدرضا حاجی بابایی (ولایی) برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رقابت با فراکسیون امید لیستی مشترکی تهیه کردند.

بر این اساس، در لیست تهیه شده قرار است ۵ کرسی به فراکسیون مستقلان و ۷ کرسی به فراکسیون ولایی اختصاص یابد.

محمد دهقان، محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری به عنوان کاندیدای کرسی نایب رئیسی از سوی فراکسیون معرفی خواهند شد که به احتمال فراوان فرهنگی از رقابت انصراف خواهد داد.

فراکسیون‌های مستقلان و ولایی مجلس شورای اسلامی در لیست مشترک برای کرسی دبیری مجلس غلامرضا کاتب و اکبر رنجبرزاده را معرفی خواهند کرد. بهروز نعمتی و محمدرضا آشوری هم به عنوان کارپردازان هیأت رئیسه از سوی هیأت رئیسه فراکسیون‌های نامبرده اعلام خواهند شد. گفته می‌شود جلسه مذکور در اردوگاه شهید باهنر تشکیل شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *