پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دیوان محاسبات دنبال مچ گیری نیست

دیوان محاسبات دنبال مچ گیری نیست





۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۰

دیوان محاسبات دنبال مچ گیری نیست

دیوان محاسبات دنبال مچ گیری نیست و با ایفای نقش هدایت گری از طریق آموزش، به دنبال رسیدگی بهتر به امور دستگاه های اجرایی است.

مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه  رئیس هیات حسابرسی این دیوان مستقر در اداره کل راه وشهرسازی این استان، ضمن بیان این مطلب گفت: ‌قصد این دیوان کمک بیش از پیش و در زمان مناسب، به دستگاه های اجرایی است.

آقای حسینی بر سلامت، شفافیت کار و صداقت دو طرفه میان دستگاه های اجرایی و دیوان محاسبات تاکید کرد و خواستار مشاوره مدیران دستگاه ها با هیات های حسابرسی قبل و حین هزینه کرد اعتبارت شد.

وی ارتباط بیشتر، کامل تر و به روز دستگاه های اجرایی را ضروری دانست. مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمان تصریح کرد: از آنجا که برخی مشکلات دستگاه های اجرایی ناشی عدم اطلاع کافی از قانون است، احکام و قوانین حاکم بر دستگاههای اجرایی استان کرمان به صورت مجزا در حال گردآوری جهت تحویل به این دستگاه هاست. 

آقای حسینی همچنین از حسابرسی تیمی به منظور تسریع درحسابرسی هزینه کرد ادارات خبر داد.

وی با تقدیر ازهمکاری، تعامل و همراهی اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان با دیوان محاسبات گفت:‌ نقاط مثبت و اقدامات مناسب دستگاه های اجرایی هم که منجر به تسهیل در کار شده است، در گزارشات دیوان محاسبات درج خواهد شد . 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان هم با بیان اینکه هیچ اراده ای  برای دور زدن قانون  وجود ندارد، کمک به حل و فصل مسائل مردم و تسهیل در امورآنان را مهم ترین فلسفه وجودی دستگا ه های اجرایی برشمرد. 

دکتر بلوردی بر استفاده از ظرفیت های قانونی برای انجام پروژه ها در زمان کوتاه تر و با هزینه کم تر تاکید کرد و تعامل دستگاه های اجرایی با دیوان محاسبات را در رسیدن به این هدف، بسیار مهم و موثر دانست .   

دراین مراسم از زحمات آقای گلستانی رئیس هیات حسابرسی دیوان محاسبات مستقر در اداره کل راه وشهرسازی استان کرمان تقدیر و آقای زندی به عنوان رئیس جدید این هیات معرفی شد.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *