پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تاکید بر مصرف بهینه برق با شعار «برق برای همه»

تاکید بر مصرف بهینه برق با شعار «برق برای همه»





۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۲۸

تاکید بر مصرف بهینه برق با شعار  «برق برای همه»

انجمن رفتگران طبیعت سیرجان  در یک برنامه مشترک با مدیریت برق شهرستان سیرجان روز جمعه همین هفته اقدام به برگزاری یک ورکشاپ  نموده است. 

 این برنامه که تاکید بر مصرف بهینه برق دارد با شعار “برق برای همه” با داشتن آیتم های مختلف شاد ساعاتی مفرح،شادو آموزنده دارد. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت برق سیرجان اکنون که به زمان پیک مصرف برق نزدیک میشویم اینگونه فرهنگ سازی ها در مصرف بهینه  برق تاثیر مستقیم دارد.

 فاضل میدانی با تاکید بر این نکته که سال گذشته با وجود خاموشهایی که درفصل گرم داشتیم امیدواریم در سال جاری و با همکاری مردم این مشکل را نداشته باشیم میدانی در ادامه گفت  در نیمه دوم سال ۹۷ میثاق نامه حرکت جهادی برای عبور از پیک بار سال ۹۸ در میان مدیران شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان منعقد شد ، که با اتکال به قدرت لایزال الهی و در مسیر تحقق اهداف رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از همه آموزه های تخصصی و بسیج تمامی کارکنان و منابع شرکت با حداکثر توان خود در جهت تحقق هدف ( ماموریت ویژه برای عبور از پیک بار سال ۹۸) .

وی همچنین گفت امید است با تلاش مجاهدانه منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان بتوانیم مسئولیت خود را در این عرصه به نحو شایسته به انجام رسانیم.

 وی در آخر افزود  افزود با برگزاری ورکشاپ،نمایشگاه و دوره های آموزشی در مدارس سعی در اگاه سازی مردم و به ویژه دانش آموزان داریم.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *