پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | شهرداری همدان به سازمان جهانی گردشگری پیوست

شهرداری همدان به سازمان جهانی گردشگری پیوست





۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳

شهرداری همدان به سازمان جهانی گردشگری پیوست

 

شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با عضویت شهرداری همدان به‌عنوان یکی از اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری موافقت کرد.

شهرداری همدان به عنوان نخستین شهرداری بین اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری حضور خواهد داشت. این سومین کرسی همدان بعد از شرکت سیاحتی علی‌صدر و دهکده گنج‌نامه در سازمان جهانی گردشگری است.

تا پیش از  این سازمان 157 عضو وابسته داشت که 14 عضو آن ایرانی بودند اما روز 9 آبان ماه 1397 با اضافه شدن شهرداری همدان و منطقه آزاد کیش این اعضا به 159 عضو وابسته که 16 عضو آن ایرانی و 3 عضو آن همدانی هستند رسید.

سازمان جهانی گردشگری بهترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری است. این سازمان در جهت توسعه گردشگری در سراسر جهان فعالیت می کند و هر ساله گزارشی از تحقیقات و امارهای خود منتشر می کند. این سازمان یکی از آژانس های رسمی سازمان ملل متحد است. مقر این سازمان در شهر مادرید در اسپانیا قرار دارد. این سازمان محل گفتگوی کشورها درباره سیاست‌ها و تجارب عملی آنها درباره دانش گردشگری است. سازمان جهانی گردشگری نقش مرکزی و مهمی در بهبود وضعیت تعهد و امکانات کشورهای در حال توسعه در زمینه گردشگری دارد. 

در حال حاضر 159 کشور، منطقه و بیش از 300 عضو وابسته، به نمایندگی بخش خصوصی، موسسات آموزشی، شرکت‌های جهانگردی  مراجع صلاحیت‌دار محلی در این سازمان عضو هستند. 

مجموعه های مستقیمی که از تلاش‌های سازمان جهانی گردشگری حمایت می‌کند توسط دفاتری در آفریقا، آمریکا، شرق آسیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و جنوب آسیا اداره می‌شود. دفتر مرکزی این سازمان در مادرید است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *