سایت خبری پیام ما آنلاین | مدارس تعطیلات زمستانی ندارند

مدارس تعطیلات زمستانی ندارند





۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸

مدارس تعطیلات زمستانی ندارند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تکلیف تعطیلات زمستانی فعلا برای امسال روشن نیست گفت: توزیع شیر مدارس نیز متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری همچنان در هاله ای از ابهام است‌؛ منتظریم اعتبارات لازم ابلاغ شود.

سیدمحمد بطحائی در حاشیه افتتاحیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی با بیان اینکه نهمین دوره مجلس دانش آموزی آغازبکار کرد و نشاط و امید در آن موج می‌زند.

وی افزود: ۱۵۰ نماینده داریم که در هر استان مشاوران مدیرکل نیز محسوب می شوند و ابلاغی را از مدیرکل استان دریافت می کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در مجلس یک فرآیند نظام مندی وجود دارد و کمیسیون هایی در مجلس تشکیل می شود که هریک دستورکاری دارند گفت: نمایندگان در این کمیسیون ها در طول سال تحصیلی جلساتی را برگزار و نظرات خود را به دبیرخانه ارائه می کنند که با جمع بندی دبیرخانه در اختیار نهادهای تصمیم ساز قرار می گیرد.

بطحائی ادامه داد: مجلس در سال های گذشته فراز و فرودهایی داشته، البته در طول ادوار مختلف نظرات راه گشایی داشته که هم در کتب درسی و هم در برنامه های آموزشی و پرورشی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین ماموریت و هدف مجلس دانش آموزی نوعی تمرین مهارت های اجتماعی و تصمیم گیری است اظهار کرد: این تمرین بیشتر نقش الگوبرداری و الگوسازی دارد اما در متن این فرایند پیشنهادهای بسیار سازنده ای را دریافت کرده ایم که در مواردی باعث اصلاح آیین نامه ها و دستورالعمل ها و محتواهای آموزشی شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره نقش مجلس دانش آموزی در تحقق سند تحول بنیادین گفت: یکی از مهم ترین وظایفی که این تشکل دارد توسعه متوازن تربیت در ساحت های شش گانه است.باید فرایند تربیت به گونه ای باشد که در تمام ساحت های شش گانه تربیت، استعدادهای دانش آموزان شکوفا شود و مسیر تربیت را طی کنند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *