پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سفیر آلمان به وزارت خارجه احضار شد

سفیر آلمان به وزارت خارجه احضار شد





۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴

 سفیر آلمان به وزارت خارجه احضار شد

سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر آلمان خبر داد و گفت: مدیرکل اروپای وزارت خارجه در دیدار با سفیر آلمان به شدت نسبت به دستگیری، زندانی کردن و استرداد دیپلمات ایرانی اعتراض کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر آلمان خبر داد و گفت: مدیرکل اروپای وزارت خارجه در دیدار با سفیر آلمان به شدت نسبت به دستگیری، زندانی کردن و استرداد دیپلمات ایرانی اعتراض کرد.سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام این خبر اظهار داشت: سفیر آلمان در تهران امروز در اعتراض به اقدام‌ دادگاه آن کشور در استرداد یکی از دیپلمات های کشورمان به بلژیک به وزارت امور خارجه فراخوانده شد. 

قاسمی افزود: دستیار وزیر و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه در دیدار با سفیر آلمان به شدت نسبت به دستگیری، زندانی کردن و استرداد دیپلمات ایرانی اعتراض کرده و آن را ناشی از یک توطئه ساختگی توسط دشمنان روابط ایران و اروپا دانست که بدون تردید توسط خود گروهک ترروریستی مقیم فرانسه برنامه ریزی شده بود. در این دیدار تاکید شد که این توطئه در راستای تخریب مناسبات ایران و اروپا و نیز یک حرکت نمایشی برای جبران شکست های گروهک تروریستی نفاق و رژیم صهیونیستی بوده  است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *