پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تصویب افزایش قیمت آب برای مشترکان پر مصرف

تصویب افزایش قیمت آب برای مشترکان پر مصرف





۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸

تصویب افزایش قیمت آب برای مشترکان پر مصرف

معاون وزیر نیرو اعلام کرد: پیشنهاد افزایش تعرفه آب برای مشترکان پر مصرف از سوی وزارت نیرو به هیات دولت داده شد و اخیرا نیز بر اساس شنیده‌ها این طرح به تصویب رسیده است.

عباس سروش در خصوص آخرین وضعیت افزایش تعرفه آب برای مشترکان پر مصرف گفت: در حال حاضر این مساله در هیات دولت تصویب شده و در حال حاضر باید وارد مرحله اجرا شود که پیش‌بینی می‌شود نهایتا تا یک ماه آینده این طرح ابلاغ و اجرایی شود. وی با تاکید بر این مساله که در حال حاضر این طرح در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: از مدت‌ها پیش یک جدول برنامه‌ای برای میزان مصرف مشترکان در نظر گرفته و قرار شد بر اساس آن به مشترکانی که زیر الگو، مصرف دارند در پرداخت هزینه‌ها ارفاق شود. همچنین در استان‌هایی که مشترکان بیش از الگو مصرف می‌کنند بها به صورت پلکانی از آنها اخذ شود.

به گفته سروش، البته تا کنون نیز بهای آب به صورت پلکانی بوده اما منظور این است که افراد پر مصرف که الگوی مصرف را پشت سر می‌گذارند قیمت‌های بیشتری از آنها اخذ شود اما باید گفت که باز هم تمام این اعداد زیر قیمت واقعی آب است. او تاکید کرد این امر با هدف کسب درآمد نیست و عمده‌ترین هدف اجرای این طرح عوامل کنترلی در مصرف آب است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *