پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آغاز ششمین عملیات اطفاء هورالعظیم

آغاز ششمین عملیات اطفاء هورالعظیم





۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۶

آغاز ششمین عملیات اطفاء هورالعظیم

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: ششمین عملیات مهار و اطفای آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم صبح دیروز با استفاده از هواپیمای آتش نشان آغاز شد. 

آنطور که مهر می‌نویسد  کیامرث حاجی زاده اظهار کرد: با توجه به وقوع آتش سوزی های متعدد در بخش عراقی تالاب هورالعظیم و به رغم چندین نوبت مهار نقاط آتش گرفته و نقاط دودزا و با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از دود برای شهروندان شهرستان های هویزه، دشت آزادگان، حمیدیه، اهواز، کارون و برخی شهرهای اطراف در چند ماه اخیر، شمشمین عملیات مهار آتش دیروز در بخش عراقی تالاب آغاز شد.

وی افزود: به دنبال پیگیری های مسوولان استانی، برنامه ریزی هایی صورت گرفت و یک فروند بالگرد MI۱۷۱ و یک فروند هواپیمای توپولوف ۱۵۴ آتش نشان با هماهنگی و همکاری وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و مرکز هوافضای سپاه پاسداران برای عملیات مهار آتش در منطقه مستقر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: با شروع عملیات از صبح دیروز، دو نقطه دودزا مهار شد و نقاط دیگر نیز در حال مهار شدن هستند.

حاجی زاده یادآور شد: این هواپیما تخصصی است و نسبت به هواپیمای قبلی چابکتر عمل می کند که تلاش می کنیم تا پایان عملیات مهار آتش در منطقه حضور داشته باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر