پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | احضار سه وزیر به بهارستان

احضار سه وزیر به بهارستان





۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹

احضار سه وزیر به بهارستان

وزرای آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و نیرو این هفته برای پاسخ به سوالات نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، رضا اردکانیان، وزیر نیرو با حضور در جلسه علنی به سوالات محمدمهدی برومندی، نماینده مردم مرودشت و حسن کامران، نماینده مردم اصفهان پاسخ خواهد داد.

همچنین محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی هم با حضور در صحن علنی پاسخگوی سوالات علی محمد شاعری، نماینده مردم بهشهر و نکا و محمد دامادی، نماینده مردم ساری است. 

سیدمحمد بطحایی، وزیر آمورش و پرورش نیز با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به سوالات حبیب‌‌‌‌الله ده‌‌‌مرده، نماینده مردم زابل و زهک پاسخ می‌‌دهد.

همچنین نمایندگان در هفته پیش‌‌‌رو قرار است به رسیدگی از لایحه حفاظت از خاک که توسط کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی ارائه شده ادامه دهند. رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح استفساریه تبصره ۲ ماده واحده قانون اصلاح بند «و» ماده ۴۴ قانون برنامه پنج ساله پنجم در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته جاری مجلس است.  نمایندگان در هفته‌‌‌‌ای که پیشرو است گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره مسکوت ماندن طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خود را مورد بررسی قرار خواهند داد. بررسی طرح اصلاح تبصره ماده ۲۶ قانون حایت از کودکان و نوجوانان بی‌‌‌‌‌سرپرست و بدسرپرست، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم، گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی در مورد لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح بند ۳ ماده ۲ قانون مالیات‌‌‌های مستقیم هم در دستورکار هفته پیشروی نمایندگان اعلام شده است. نمایندگان همچنین این هفته گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد موضوع توقف ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه واردات خودرو را در دستور کار دارند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر