سایت خبری پیام ما آنلاین | یاشار نیوز

یاشار نیوز





۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹

یاشار نیوز

مجری طرح سنجش فساد در شهرداری تهران گفت:”شهرداری در دریافت رشوه و پارتی بازی رتبه اول را دارد.”

تغار؛ خمیازه ای کشید و به افق خیره شد. سیاهی از افق پدیدار شد. تغار با خود گفت:”حتما شاهد عینکی است. حالا که بیاید، می گویم قولنج ستون فقراتم را بشکند بلکه خستگی ناشی از کم کاری های این چند روز از تنم بیرون برود.”

سیاهی؛ نزدیک و نزدیکتر شد.  تغار چشم‌هایش را مالید و با خود گفت:”این که مخاطب خاص است. ایشان در افق چه می کند؟”

مخاطب خاص پا روی پله تغار نیوز گذاشت. سلامی کرد و همان جا نشست. تغار گفت:”بفرمایید داخل خانم خاص! دم در خوب نیست.” مخاطب خاص گفت:”ممنون منتظر اسنپ هستم.باید برم شهرداری! آخه در بخش سنجش فساد مشغول به کار شدم.” تغار از جا پرید و گفت:”سنجش فساد؟ این دیگه چه بخشیه؟” مخاطب خاص؛ آدامس کشکی اش را ترکاند و گفت:”یه بخش خیلی نازه! مشخص می کنه که شهرداری در زمینه فساد در چه جایگاهی قرار داره! خبر داری در بخش رشوه و پارتی بازی اول شده؟” تغار در خود فرو رفت. دوباره از خود بیرون آمد و با بی میلی گفت:”مبارکه. ایشالا در تمامی زمینه‌های فساد موفق باشید و تندیس بلورین فساد را از آن خود کنید و نگذارید که به دست نا اهل بیفتد.” مخاطب خاص گفت:”امیدوارم تغار جون! البته این امر مهم همکاری شما رسانه های جیگر رو می طلبه. رسانه های آرام و با شخصیت و خوش تیپ و بی سر و صدایی مثل شما رو. نه رسانه پرحرفی مثل یاشار نیوز!”تغار دمر روی زمین خوابید و گفت:”نه خانم خاص! ما پسرهای خوبی هستیم. فقط توی کار فال کشک و طالع بینی تغاری هستیم.”

صدای بوق ماشینی به گوش رسید. مخاطب خاص از روی پله برخاست. اسنپ آمده بود. شاهد عینکی راننده اسنپ بود. با همان عینک های ته استکانی! تغار پهلو به پهلو شد و خوابید. مخاطب خاص به شاهد عینکی گفت:”شاهد جون!زود بنداز توی بزرگراه و برو “سنجش فساد” می دونی؟ ما فساد رو لحظه به لحظه باید بسنجیم. کار باید دقیق باشه که حق شهرداری در تلاشی که برای فساد داره ضایع نشه!”

شاهد عینکی ماشین را به سمت افق راند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *