پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ادامه واکنش‌ها به تهدید روحانی

ادامه واکنش‌ها به تهدید روحانی





۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۰

ادامه واکنش‌ها به تهدید روحانی

معاون حقوقی رییس جمهور: شکایت کردیم

سخنگوی قوه قضاییه: دادگاه ویژه روحانیت تشکیل می‌شود

واکنش‌ها به تجمع جمعی از طلاب در مدرسه فیضیه قم همچنان ادامه دارد.

در این تجمع یکی از حاضران کاغذی با این متن «ای که مذاکره شعارت استخر فرح در انتظارت»  در دست داشت که از سوی برخی تهدید روحانی تعبیر شد. اشاره این شعار به مرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در استخر بود. در همین حال چهارشنبه گذشته هم یکی از مداحان معروف به طور تلویحی حسن روحانی را تهدید کرد.

در این رابطه روز گذشته لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور گفت که از توهین کنندگان اخیر به رییس‌ جمهور به دلیل جرم مشهود، شکایت شده است. او به ایسنا گفته به دلیل متزلزل شدن احساس امنیت عمومی و جلوگیری از مایوس شدن مردم و محرز بودن جرم مشهود از هتاکان به رییس جمهور شکایت خواهیم کرد.

در همین حال محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه گفته اتفاقی در روزهای گذشته در قم افتاد و در آنجا مطالبی گفته و شعارهایی داده شد و  شعاری نوشته شد که این حرف محکوم و رد شد و قوه قضاییه هم این موضوع را در دستور قرار داد و در دادسرای ویژه روحانیت پرونده تشکیل شد و دنبال موضوع است و سیستم اطلاعاتی هم قضیه را دنبال می‌کند. 

علی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی هم در خصوص اظهارات مداح معروف گفت که «متهم کردن رییس‌جمهور به خیانت به خاطر توافق برجام‌ و انجام مذاکره خود می‌تواند مصداق خیانت باشد، چرا که نوعی فریب دادن مردم خصوصا جوانان پاکدل و مومن است. چگونه ممکن است مذاکرات منتهی به برجام‌ را که با ابتکار و نظارت رهبر انقلاب آغاز و انجام شد و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور داشت و البته به خاطر جنگ قدرتی که وجود داشت از مواهب آن به درستی استفاده نشد، این مذاکرات را خیانت و منتخب ملت را خائن بنامیم؟»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *