پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رییس جمهور به رفع حصر امیدوار است

رییس جمهور به رفع حصر امیدوار است





۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴

روحانی: پای وعده‌های انتخابات ایستاده‌ام

سخنگوی فراکسیون امید: رییس جمهور به رفع حصر امیدوار است

رییس جمهور کشورمان اعلام کرد که پای وعده‌هایی که در دوران انتخابات داده، ایستاده است.

حسن روحانی در دیدار با هیات رییسه فراکسیون امید گفت که دولت تدبیر و امید همچنان مصمم پای وعده‌های خود به مردم در دوران انتخابات ایستاده و برای عملی کردن قول هایش تلاش می‌کند.  محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید هم در واکنش به این اظهارنظر روحانی گفت: «موفقیت دولت در عمل به وعده‌ها و اجرای برنامه‌هایش دغدغه اصلی اعضای این فراکسیون است.»  او بر ضرورت هماهنگی و همکاری بیشتر دولت و مجلس در راستای پاسخ به مطالبات مردم و رفع مشکلات کشور تاکید کرد.

در همین حال بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید درباره دیدار با حسن روحانی به ایسنا گفت که رفع حصر مطالبه قبلی فراکسیون امید و بدنه اجتماعی منتسب به اصلاح‌طلبان است.این موضوع در شعارهای آقای روحانی هم مطرح شده بود. ایشان در این دیدار توضیحاتی درباره حصر داد و گفت که همچنان مخالف حصر است اما شرایط خاصی وجود دارد که باید طی شود اگرچه پیشرفت‌ها خوب بوده، برخی موانع برداشته شده و حل این مشکل رو به جلوست. به گفته این نماینده، روحانی همچنین امیدوار به حل این مشکل و رفع حصر هستند.

پارسایی اضافه کرد که چگونگی مبارزه با فساد، مشکلات بازار ارز، تغییرات احتمالی در کابینه، آموزش عالی، آموزش و پرورش، دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی، وضعیت فرهنگیان، حقوق شهروندی، اقوام، ادیان، مذاهب، حقوق زنان و جوانان، وضعیت فعالان محیط زیست، دراویش، امنیت اجتماعی، اصلاح قانون انتخابات و تعامل فراکسیون امید با دولت از جمله  بحث‌های مطرح شده در دیدار هیات رییسه فراکسیون امید با رییس جمهور بودند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *