پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رژه هولیگان‌های ایرانی روی اعصاب کریس

رژه هولیگان‌های ایرانی روی اعصاب کریس





۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹

رژه هولیگان‌های ایرانی روی اعصاب کریس

برخی ایرانی‌ها برای عذرخواهی به اینستاگرام رونالدو هجوم بردند

 

یک شب قبل از بازی ایران و پرتغال در جام جهانی فوتبال، برخی هواداران تیم ملی فوتبال ایران با حضور در مقابل هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال پرتغال، برای بازیکنان این تیم ایجاد مزاحمت کردند.

در فیلم‌هایی که از این اتفاق پخش شده، یکی از هواداران ایرانی می‌گوید که برای خسته کردن پرتغالی‌ها و اینکه شب قبل از بازی با ایران خواب آرامی نداشته باشند، به مقابل هتل آمده‌اند تا بازیکنان این تیم در بازی نای راه رفتن نداشته باشند.  این مزاحمت‌ها تا جایی ادامه داشت که رونالدو از پنجره هتلش خطاب به این هواداران با ایما و اشاره گفت که اجازه دهند بخوابد. در نهایت هم با دخالت پلیس این ماجرا فیصله پیدا کرد.

از همان اولین دقایقی که خبرهای مربوط به این اتفاق در فضای مجازی پخش شد، بسیاری از کاربران ایرانی در توییتر و اینستاگرام از این رفتار انتقاد کردند. برخی دیگر از کاربران حتی پا را فراتر گذاشتند و این عده از هواداران تیم ملی را «هولیگان» که به اوباش‌گری در فوتبال گفته می‌شود، خواندند. در این میان برخی از کاربران ایرانی اینستاگرام  به عذرخواهی از کریس رونالدو پرداختند. یکی از کاربران به فارسی نوشت که «سلام اقای رونالدو… من به عنوان یک ایرانی واقعا از رفتار عده‌ای از هموطنام که دیشب مقابل هتل اقامت شما سروصدا ایجاد کردن و مزاحم ارامش و خواب شما شدن عذر خواهی میکنم…. امیدوارم مثل همیشه خوب بدزخشید و هر تیمی که لایقه پیروز شه.» کامنت‌های بسیاری با این مضمون زیر آخرین پست اینستاگرامی رونالدو به چشم می‌خورد.

اگرچه برای رسانه‌های دیگر نقاط دنیا چنین رفتاری بسیار عجیب است اما در لیگ برتر کشورمان هم چند باری چنین اتفاقی رخ داده و هواداران تیم میزبان اجازه ندادند تیم مهمان قبل از مسابقه به خوبی استراحت کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *