پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | محدودیت برای تماشای اعدام |نمایندگان مجلس به‌دنبال تصویب طرحی هستند که اعدام در ملاءعام تا حد امکان کم شود

محدودیت برای تماشای اعدام |نمایندگان مجلس به‌دنبال تصویب طرحی هستند که اعدام در ملاءعام تا حد امکان کم شود





۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱

محدودیت برای تماشای اعدام

نمایندگان مجلس به‌دنبال تصویب طرحی هستند  که اعدام در ملاءعام تا حد امکان کم شود

طراح طرح نحوه اجرای احکام اعدام، قطع و نقص عضو گفت که به دنبال تغییر در نحوه اجرای احکام در ملاء عام هستیم. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عزت‌الله یوسفیان ملا خبر داده که مجلس به دنبال ساماندهی اجرای احکام اعدام و قطع عضو  ونقص عضو در ملاءعام است. او گفته در طرح مذکور به دنبال این هستیم که تماشای مجازات‌هایی که اجرای آن‌ها در ملاء عام لازم است توسط افرادی که ناراحتی قلبی دارند و زیر 15 سال هستند ممنوع شود. به گفته او براساس این طرح در مواردی که نیازی به اجرای احکامی مانند مجازات اعدام یا قطع عضو در ملاء عام وجود ندارد و قانون صراحت ندارد نباید در ملاء عام اجرایی شود بلکه باید در فضای زندان یا فضاهای بسته اجرا شود.

یوسفیان ملا با بیان اینکه اجرای برخی از احکام در ملاء عام آثار، پیامد و بازتاب نامناسب اجتماعی به دنبال دارد، گفته تماشای مجازات و صحنه اعدام آثار مخرب زیادی را بر روح و روان کودکان و نوجوانان بر جای می‌گذارد و در برخی موارد نباید در ملاء عام اعدام اجرا شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *