پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برگزاری نمایشگاه کرمان زیبا در داخل و خارج از کشور

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان خبرداد:

برگزاری نمایشگاه کرمان زیبا در داخل و خارج از کشور





۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۲۶

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان در تشریح جزیات بیشتر از توافقات نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیرارشاد گفت: « نمایشگاه کرمان زیبا در داخل و خارج از کشور برگزار می شود.»
حسین امیری خامکانی با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران گفت: « همایش بین المللی شناخت ظرفیت‌های میراثی و گردشگری استان کرمان با مشارکت استان، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از توافقات این نشست بود».
وی افزود: « مقرر شد که در این همایش محققین داخلی و خارجی با ارائه مقاله، ظرفیت های استان را مورد کنکاش، بررسی و جمع آوری قرار دهند و کارگروهی متشکل از این سه نهاد و مجمع نمایندگان این موضوع را پیگیری نماید».
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کرمان زیبا برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های گردشگری کل استان در داخل و خارج اشاره و تصریح کرد: « مقرر شد که در داخل یک بسته کامل فرهنگی میراثی و گردشگری آماده به صورت سیار در هر هفته در یک استان ارائه شود تا استان کرمان برای مردم ایران بیشتر شناخته شود».
وی ادامه داد: « برای ارایه این نمایشگاه در خارج از کشور نیز توافق شد در هفته فرهنگی کشور در کشورهای مختلف که توسط رایزنی های فرهنگی ما در سفارتخانه ها برگزار می‌شود بسته فرهنگی، میراثی و گردشگری استان کرمان با اصلاحاتی ارائه شود، تا استان کرمان در خور ظرفیت‌های خود به جهانیان معرفی شود». امیری تاکید کرد: « ظرفیت‌های میراثی و گردشگری کرمان از بسیاری از استانهای بنام و مشهور کشور در حوزه فرهنگی و گردشگری بیشتر است ولی مغفول مانده است».
وی بیان کرد: « همچنین مقرر شد طرح جامع گردشگری استان که همه ظرفیت های استان را در بر داشته باشد، آماده شود.

طغیان بی سابقه رودخانه دلفارد جان یک نفر را گرفت
در پی بارش های اخیر در جنوب استان، رودخانه دلفارد به طرز بی سابقه ای طغیان کرد که این مساله کنجکاوی بسیاری از بومیان منطقه را برای دیدن خروش رودخانه برانگیخت و آنها را به کنار رودخانه کشاند.
عصر جمعه جوانی حدود چهل سال با نام کرامت دلفاردی از اهالی دلفارد و ساکن شهر جیرفت که برای دیدار خانواده اش به دلفارد رفته بود برای گرفتن سلفی به کنار رودخانه می رود که بر اثر این بی احتیاطی به درون آب سقوط می کند.
متاسفانه خروش رودخانه به حدی بود که قربانی را به سرعت به کام خود می کشد. تاکنون تفحص برای یافتن جسد نیز بی نتیجه مانده است.
این جوان متاهل و تنها فرزند پسر خانواده نیز بود، پیام ما درگذشت ایشان را به خانواده محترمش تسلیت می گوید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *