پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان کرمان معرفی شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان کرمان معرفی شد





۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۱۹

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان کرمان معرفی شد

در مراسمی مهدی صیفوری به عنوان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان معرفی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، آئین تودیع و معارفه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان روز گذشته با حضور خداداد مقبلی مدیر‌کل راهداری استان کرمان برگزار شد. در این مراسم مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه مجموعه راه و حمل و نقل نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند اظهار‌ داشت: دو وظیفه در حوزه راهداری و حمل و نقل در این اداره دنبال می‌شود. وی با بیان اینکه حدود 19 هزار کیلومتر راه در استان کرمان وجود دارد، گفت: نگهداری و ایمن سازی راه‌های آسفالته استان به طور مستمر کار سخت و دشواری است که با جدیت پیگیری می‌شود. مقبلی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی بدون زیرساخت راه امکان‌پذیر نیست، افزود: خدمت‌رسانی به مردم در هر زمینه‌ای به ویژه حوزه راه ارتباطی که از ضروریات جامعه است از عبادات محسوب می‌شود.
مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه مسئولیت خدمت‌رسانی به مردم یک نعمت است و باید شکرگذار خداوند باشیم، خاطر‌نشان کرد: با توجه به بارندگی‌های انجام شده تلاش‌های زیادی از سوی راهداران برای باز ماندن راه‌های استان می‌شود. وی با بیان اینکه تعداد زیادی از پرسنل راهداری از حدود 6 ماه پیش حقوق دریافت نکردند، گفت: این موضوع باعث نشده که نسبت به وظیفه کاری خود کوتاهی کنند و شب گذشته تا صبح درگیر نمک‌پاشی و برف‌روبی راه های مواصلاتی استان بودند که جای تقدیر دارد. مقبلی با اشاره به اینکه حمل و نقل کالا و مسافر یکی دیگر از وظایف این اداره کل است، افزود: صنعت حمل و نقل نیز ضمن اینکه در توسعه اقتصادی بسیار موثر است اشتغال‌زایی نیز دارد. مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه امروز دغدغه مهم و اصلی جامعه و خانواده‌ها بحث بیکاری و اشتغال جوانان است، تصریح کرد: توجه به صنعت حمل و نقل اشتغالزایی برای استان دارد. مقبلی با اشاره به اینکه حدود 30 درصد از تورم در جامعه ارتباط مستقیم با حمل و نقل دارد گفت: هر چه حمل و نقل ارزان‌تر باشد به کاهش تورم نیز کمک می‌کند.
در این جلسه مهدی صیفوری معاون جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه مدیریت در جامعه اسلامی یعنی خدمت‌رسانی در جهت آسایش و رفاه مردم در چارچوب وظایف سازمانی، گفت: نظارت و ارزیابی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در دستور کار ویژه قرار می‌گیرد. در این مراسم مهدی صیفوری به عنوان معاون جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان معرفی و از خدمات مسعود جمیلی معاون سابق این اداره تجلیل شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *