سایت خبری پیام ما آنلاین | مولاوردی تاکید کرد: تحول جدی در انتصاب مدیران زن در سطوح مختلف مدیریتی

مولاوردی تاکید کرد: تحول جدی در انتصاب مدیران زن در سطوح مختلف مدیریتی





۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۴۰

مولاوردی تاکید کرد:
تحول جدی در انتصاب مدیران زن در سطوح مختلف مدیریتی

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: انتصاب مدیران زن در سطوح مختلف به ویژه در سطوح میانی مدیریتی در این دولت با تحول جدی مواجه شده است. به گزارش ایلنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار «کاتسونوبو کاتو» وزیر توانمندسازی زنان ژاپن با اشاره اینکه در نگاه ایرانیان زنان ژاپنی، زنانی سختکوش و قدرتمند هستند که برای خانواده ارزش زیادی قائلند، گفت: در ایران نیز نهاد خانواده و تقویت آن، در کانون توجه مجموعه نظام جمهوری اسلامی است و زن در نقطه مرکزی کانون خانواده قرار دارد. شهیندخت مولاوردی در این دیدار که روز گذشته به وقت توکیو برگزار شد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور چنانکه در تبلیغات انتخاباتی خود متعهد شده بود، توانمندسازی زنان و تحقق عدالت جنسیتی را در دولت خود مورد توجه جدی قرار داد و انتصاب مدیران زن در سطوح مختلف به ویژه در سطوح میانی مدیریتی در این دولت با تحول جدی مواجه شده است.
مولاوردی اظهار داشت: در دولت یازدهم تلاش کردیم اعتماد را در سه سطح اعتماد به نفس زنان، افزایش اعتماد دولت به صلاحیت و شایستگی ها و توانمندهای زنان و اعتماد زنان به برنامه های دولت ارتقا دهیم. وی تصریح کرد: معتقدیم در این مسیر نیازمند تبادل تجربیات موفق و ایده های جدید با کشورهایی هستیم که اشتراکات فرهنگی و تاریخی زیادی با هم داریم. امیدوارم در یک چارچوب مشخص همکاری بتوانیم فعالیت های مشترک را در زمینه ارتقای نقش و گسترش مشارکت زنان در اداره امور کشورهای خود وارد مرحله جدیدی کنیم.
«کاتسونوبو کاتو» وزیر توانمندسازی زنان ژاپن نیز در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی و تعاملات دیرین دو کشور، به روابط رو به گسترش و چندین دور ملاقات و گفت‌وگوی سران و وزرای امور خارجه ایران و ژاپن اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست های ثابت ژاپن در سال های اخیر ارتقای سهم و مشارکت زنان در توسعه و اداره امور کشور است و در این راستا همکاری هایی با ایران داریم که امیدوارم به گسترش بیش از پیش تعاملات دو کشور منتج شود. وی اظهار داشت: به دنبال ایجاد برابری جنسیتی در تمام عرصه ها از اقتصاد و سیاست تا فرهنگ و اجتماع و در تمام سطوح هستیم و برای تقویت توانمندی های مدیریتی زنان به دنبال تغییر نگاه مردان به این موضوع هستیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *