سایت خبری پیام ما آنلاین | رئیس کل دادگستری استان: فراموش کردن خانواده های نیازمند خسارت جبران ناپذیری به دنبال دارد

رئیس کل دادگستری استان: فراموش کردن خانواده های نیازمند خسارت جبران ناپذیری به دنبال دارد





۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۲۹

رئیس کل دادگستری استان:
فراموش کردن خانواده های نیازمند خسارت جبران ناپذیری به دنبال دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر همت جمعی برای رفع مشکلات خانواده های نیازمند تاکید کرد و گفت: اگر این خانواده ها را فراموش کنیم خسارت های جبران ناپذیری را شاهد خواهیم بود. به گزارش ایرنا یدالله موحد روز سه شنبه در هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان و کارگروه ساخت مسکن ویژه مددجویان نیازمند افزود: همت مدیران، مسئولان و خیرانی که برای تامین مسکن خانواده های مددجویان نیازمند وارد عرصه شده اند را ارج می نهیم. وی با بیان اینکه مسکن نیاز اولیه هر فردی است ادامه داد: امروز باید اقداماتی را برای رفع مشکل مددجویان نیازمند انجام دهیم زیرا این خانواده ها با مشکلات متعددی مواجه هستند.
رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد: در رابطه با ساخت مسکن ویژه مددجویان نیازمند زندان ها بر اساس چارچوب های قانونی مورد نظر دستگاه ها اقدام می شود زیرا در صدد نیستیم که به گونه ای اقدام شود که موجب حاشیه نشینی شود. موحد با اشاره به بازدید از چند مرکز حمایتی در استان کرمان اظهار کرد: برخی کودکان و نوجوانان بی سرپرست با بیش از 15 تا 16 سال سن به دلیل نداشتن سند هویتی نتوانسته اند به مدرسه بروند که این موضوع بسیار اسفناک است.
فرماندار کرمان نیز با تاکید بر پرهیز از موازی کاری گفت: اولویت اصلی برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند باید مبتنی بر سکونت فرد در محل زندگی خود باشد زیرا اگر این افراد در موطن خود ساکن شوند می‌توان در حوزه اشتغالزایی برای آنها اقدام کرد. محمدعلی توحیدی افزود: سیاست دولت، استان و شهرستان کرمان مهاجرت معکوس است و این سیاست باید در طرح تامین مسکن خانواده مددجویان نیازمند مورد توجه قرار گیرد. وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم هرگونه حمایت و مساعدتی را در چارچوب قانون به نهادهای مربوطه انجام دهیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *