سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۲۴

ادامه بارشها در استان کرمان
باران همچنان می آید
رضا تیموری -بارشها در استان کرمان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد. اداره کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد با آغاز بارش ها از دو شب گذشته در استان کرمان تا صبح روز گذشته شهربابک با ۵۹ میلی متر بارندگی بیشترین بارش را به خود اختصاص داد. شهرستان رابر با ۵۷ میلی متر ، بافت با ۴۹ میلی متر و جیرفت با۴۰میلی متر بارندگی بعد از شهربابک بیشترین بارش را دارند. میزان بارندگی در کرمان هم ۴میلی متر اعلام شده است.

یک مقام امنیتی خبر داد
رییس ثبت احوال کهنوج به رگبار بسته شد
یک مقام امنیتی از کشته شدن رییس ثبت احوال کهنوج خبر داد. یک مقام امنیتی استان کرمان در گفتگو با ایسنا، از کشته شد رییس ثبت احوال کهنوج خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته حدود ساعت 23 تا 23 و 30 دقیقه فرد ضارب با ورود به خانه رییس ثبت احوال کهنوج مبادرت به کشتن وی کرد. وی انگیزه قاتل از این اقدام را نامشخص دانست وادامه داد: ضارب با یک قبضه کلاشینکف وارد منزل مقتول گردیده و در آنجا رییس ثبت احوال کهنوج را به رگبار بسته است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان:
نمایشگاه تخصصی
لوازم‌خانگی مصداق حمایت از کالای داخلی است
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم‌ خانگی کرمان در حالی از دوشنبه کار خود را آغاز کرده است که رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نقطه قوت برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کالای داخلی می‌داند. علی‌اکبر مشرفی در این خصوص به ما گفت: «برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی لوازم‌خانگی اگرچه به‌طور مستقیم به صنایع استان کرمان ارتباطی ندارد اما در رابطه با مسئله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالاهای داخلی می‌تواند تأثیرگذار باشد.» وی افزود: «نمایشگاه لوازم‌خانگی کرمان هم مصداق حمایت از کالای داخلی است.» او که رییس شورای شهر کرمان هم هست با بیان اینکه ایران در ساخت لوازم‌خانگی پیشرفت‌های زیادی داشته، اظهار کرد: «مردم کشور ما آن‌چنان با پیشرفت‌های ما در تولید و ساخت لوازم‌خانگی آشنا نیستند و حضور کارشناسان و همچنین کالاهای با کیفیت ایرانی در این نمایشگاه می‌تواند این پیشرفت‌ها را نشان دهد. لوازم‌خانگی ساخت ایران حتی به کشورهای اروپایی هم صادر می‌شوند اما مردم زیادی از این موضوع بی‌خبر هستند.» رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: «ما باید با روش‌های گوناگون از کالاهای ساخت داخل حمایت کنیم و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی یکی از اساسی‌ترین راه‌های حمایت از کالاهای داخلی است.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *