سایت خبری پیام ما آنلاین | در مسابقات لیگ دسته یک جام آزادگان سه تیم کرمانی، سه امتیاز گرفتند

در مسابقات لیگ دسته یک جام آزادگان سه تیم کرمانی، سه امتیاز گرفتند





۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵

در مسابقات لیگ دسته یک جام آزادگان
سه تیم کرمانی، سه امتیاز گرفتند

هفته 24 لیگ دسته یک فوتبال ایران عصر دیروز و در هوای بارانی بیشتر شهرهای ایران برگزار شد، بازی این هفته مس های هم استانی از حساسیت خاصی برخوردار بود چرا که برد هر کدام از این دو تیم تاثیر بسزایی در آینده دو تیم داشت.
ترکیب تیم مس در این بازی را آرمان شهدادنژاد، حامد محمودی، مجید ایوبی، وحید اسماعیل بیگی ، بهنام داداش وند ، حسین تهامی، احمد زنده روح ، کیانوش میرزایی( احسان پورشیخعلی از دقیقه 55) ، مجتبی محبوب مجاز( علی اکبر فرهنگ از دقیقه 66)، مهدی تیکدری، مهدی دغاغله( اسماعیل کیانی از دقیقه 89) تشکیل می دادند. این بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و دو تیم با یک بازی متعادل به رختکن رفتند، شاید مهمترین نکته نیمه اول کارت زردی بود که محمد حسین کریم زاده از مس رفسنجان در دقیقه ۲۷ از داور دریافت کرد.
نیمه دوم بازی جذاب تر شد و این تیم میزبان بود که حملات خطرناکی را روی دروازه مس کرمان تدارک می دید و اگر واکنش های آرمان شهداد نژاد نبود مس رفسنجان خیلی زود و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل می رسید اما این چنین نشد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا مس دومین دو امتیازش را در بازی با تیم های کرمانی از دست بدهد. حامد محمودی از مس کرمان در دقیقه ۷۳ از داور بازی کارت زرد گرفت. قبل از این نیز مس در مقابل گل گهر به تساوی دست یافته بود. مس کرمان با این نتایج و با توجه به لغو چند بازی دیگر موقتا به رده سوم جدول صعود کرد ضمن اینکه مس رفسنجان هم با 34 امتیاز در همان رده دهم باقی ماند.
در دیگر مهم این هفته گل گهر سیرجان در بندر انزلی میهمان این تیم بود که این بازی هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آبی پوشان سیرجانی در حالی دیروز در هوای بارانی انزلی به مصاف نماینده این شهر رفتند که دو بازیکن تاثیر گذار خود را بدلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند، علی مرزبان که در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل تیم ایرانجوان بوشهر از زمین بازی اخراج شد، همچنین علی شهسواری مدافع جوان و خوش آتیه سیرجانی ها نیز به علت مصدومیت این دیدار حساس را از دست داد. از نکات مهم و حساس این بازی می توان به اعتراض وینگو به صحنه مشکوک پنالتی اشاره کرد.
در دقیقه 64 داور به نفع ملوان پنالتی مشکوکی اعلام می کند و وینگو در اعتراض به این تصمیم، تیمش را از زمین بیرون می کشد و 5 دقیقه در جریان بازی تاخیر می اندازد، اما با پادرمیانی بزرگان این تیم به بازی بر می گردد.
هرچند این پنالتی گل نشد اما وینگو با اخراج از کنار زمین مجددا و برای چندمین بار بازی های بعدی تیمش را از دست داد. گل گهر سیرجان با این تساوی همچنان با 40 امتیاز پشت سر مس قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *