پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۴۵

دعوت خانواده آیت الله هاشمی(ره) از مردم برای حضور در مراسم اربعین ایشان
خانواده هاشمی رفسنجانی با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از ابراز لطف و همدردی مردم شریف ایران در آیین‌های وداع، تشییع، تدفین و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، از علاقمندان ایشان دعوت کردند تا در مراسم اربعین رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر پنجشنبه در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، شرکت کنند.
به گزارش «انتخاب»، در متن این اطلاعیه آمده است: چهل روز از رحلت مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر انقلاب اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی می گذرد و آنچه که تحمل این داغ سنگین و جانفرسا را برای ما ممکن ساخته است، ابراز لطف بی دریغ و وصف ناشدنی شما مردم شریف است که فراتر از حد انتظار، قدرشناس شصت سال مجاهدت این بزرگمرد ایران معاصر بودید.
اکنون پس از برگزاری وداعی سوزناک در حسینیه پیر جماران، تشییعی تاریخی و تدفینی ماندگار در کنار مرادش خمینی کبیر، برگزاری دهها و صدها مراسم باشکوه در اقصی نقاط کشور به همت شما مردم عزیز، علمای بزرگوار و نخبگان حوزی و دانشگاهی، در اربعین آن مرحوم، بر مزار آیت الله هاشمی این خدمتگزار جاودانه ایران گرد هم می‌آییم، تا همگان بدانند اگرچه قلب هاشمی در پیکرش دیگر نمی تپد اما آرمانها و اهدافش که همان سرافرازی مردم ایران و ساختن ایرانی آباد و سربلند بوده، در سینه میلیونها ایرانی زنده است و این سخن خمینی کبیر را همچنان باید تکرار کرد که « بدخواهان بدانند هاشمی زنده است» زنده تر از همیشه ، زنده در عشق و دلبستگی مردمی بزرگ و زنده در گام های استوار ملت ایران.
وعده ما: پنج شنبه 28 بهمن ماه، ساعت 15، حرم مطهر امام راحل.»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:
احتمال استیضاح شهردار تهران
نایب رییس دوم کمیسیون عمران با بیان اینکه نمایندگان مجلس به طور جدی موضوع تحقیق و تحفص از شهرداری را پیگیری می کنند، گفت: اگر در جریان تحقیق و تفحص به نتایج قابل بحثی برسیم، شهردار باید استیضاح شود. سید هادی بهادری با اشاره به تحقیق و تحفص از شهرداری از سوی مجلس، گفت: پیگیر تحقیق و تحفص از شهرداری هستیم و این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد. وی تاکید کرد:اگر در جریان تحقیق و تفحص به نتایج قابل بحثی برسیم، شهردار باید استیضاح شود که البته قوه قضاییه هم به این بحث ورود کرده است. نایب رییس دوم کمیسیون عمران با بیان اینکه آقای قالیباف واگذاری املاک نجومی را پذیرفته است، گفت:آقای قالیباف در چند جلسه گذشته با کمیسیون عمران به واگذاری املاک نجومی اذعان داشت و البته گفت 250 مورد نبوده و تنها 120 ملک از سوی شهرداری واگذار شده که مدعی شده مجوز قانونی برای این واگذاری‌ها داشته اند. بهادری ادامه داد:کمیسیون عمران در بحث علل وقوع سانحه فروریزش ساختمان پلاسکو هم ورود کرده است و در حال بررسی سهم تقصیر هر دستگاه در این سانحه هستیم. وی افزود:طبق گفته دادستانی در بحث واگذاری املاک نجومی 180 نفر و در بحث فروریزش ساختمان پلاسکو 2 نفر بازداشت شده اند.

مشاور ترامپ:
مُردگان و اتباع خارجی هم در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر شرکت کردند!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «استیون میلر»، مشاور کاخ سفید در مصاحبه با شبکه «ای بی سی نیوز» اعلام کرد: در آخرین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تقلب صورت گرفته است؛ زیرا هم افراد مرده و هم آنهایی که به طور قانونی شهروند آمریکا محسوب نمی شوند در این انتخابات رأی دادند. وی در ادامه افزود:تقلب در انتخابات در این کشور به یک مشکل جدی تبدیل شده است. میلیونها نفر در آمریکا با وجود اینکه مرده بودند؛ اما در انتخابات به اسم آنها رأی داده شده است و همینطور دست کم 14 درصد هم که از شهروندان آمریکا نبوده اند در این انتخابات شرکت کردند. این آمار بسیار تعجب‌آور است.» میلر خاطرنشان کرد: سیاستمداران باتجربه متوجه وجود تقلب در انتخابات در ایالت نیوهمپشایر آمریکا می شوند. در ماه ژانویه سال جاری میلادی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا متعهد شد که مسئله تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را بررسی کند. وی پیش از این مدعی شده بود که میلیونها نفر از افرادی که اجازه رأی دادن در انتخابات را نداشته اند در این انتخابات شرکت کردند و این مسئله باعث شکست وی از هیلاری کلینتون در آرای مردمی شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *