سایت خبری پیام ما آنلاین | بهره برداری از مجتمع آب رسانی هوروئیه منوجان

بهره برداری از مجتمع آب رسانی هوروئیه منوجان





۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸

بهره برداری از مجتمع آب رسانی هوروئیه منوجان
مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: با بهره برداری ازمجتمع آب رسانی هوروئیه منوجان 150خانوار به شبکه آبرسانی روستایی استان متصل شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفار استان کرمان، علی رشیدی درمراسم بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستای هوروئیه منوجان که با حضور امام جمعه، فرماندار ونماینده مردم 5شهرستان جنوبی استان درمجلس شورای اسلامی همراه بود، گفت: با شکر خداوند که پرسنل آبفار استان را برای اجرای پروژه های این چنینی که با شرایط سخت وهزینه بالا انجام می شود، اعلام می کنیم امروز در ایام مبارک بهمن ،ماه پیروزی انقلاب، 150خانوار با جمعیت 700نفری به آب شرب سالم و بهداشتی دست یافتند.
وی افزود: علاوه برتامین آب دراین مجتمع ، امسال کار بسیار بزرگی درمنطقه نودژ ومنوجان درآبرسانی انجام شده که بالغ بر19ونیم کیلومتر لوله گذاری شده است و36میلیاردتومان درمنطقه کهنوج وسه شهرتابعه قرارداد داریم.
رئیس هئیت مدیره شرکت آبفار استان کرمان با بیان اینکه پیمانکاران پروژه های آبفار با سرعت وجدیت بالایی پروژه ها را جلو می برند تصریح کرد: در منطقه منوجان پیشرفت کار بالای 65درصد بود و به زودی مجتمع آبرسانی به پایان می رسد.
رشیدی تاکید کرد:در این منطقه که شاهد بهره برداری از پروژه آبرسانی روستایی هستیم 11ونیم کیلومترلوله گذاری با 740میلیون تومان هزینه انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از150خانوار با جمعیت 700نفر از این به بعد در منوجان از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند بود.
مدیرعامل شرکت آبفار استان اظهار کرد:باتوجه به اینکه آب کالایی با ارزش وکمیاب است امیدوارم مردم در صرفه جویی آن توجه جدی کنند و وظیفه تک تک خودمان را صیانت از این سرمایه بزرگ بدانیم.
وی از امام جمعه وفرماندار منوجان برای همکاری درجهت اجرای این پروژه آبرسانی قدردانی کرد.
نماینده مردم 5شهرستان جنوبی استان گفت: تامین آب منوجان ازرودخانه کندر به وزارت نیرو پیشنهاد شده است.
احمد حمزه ای نیزدر مراسم بهره برداری ازمجتمع آبرسانی به هوروئیه منوجان که به مناسبت دهه فجر انجام شد گفت: به برکت انقلاب شاهد عمران وآبادانی در مناطق مختلف کشور هستیم وامیدواریم شاخصه های رفاه در منطقه جنوب کرمان نیز به زودی به دیگر نقاط کشور نزدیک شود.
وی افزود:ما از قافله رشد وتوسعه عقب هستیم به گونه ای مجبوریم زیرساخت هایی مثل آب راتامین کنیم این درحالی است که در دیگر نقاط کشور زیرساخت ها مدتها است که تامین شده اند.
حمزه افزود:در 9ماه آغاز بکار مجلس دهم یکی از مدیرانی که واقعا کمک کردند وبرای تامین نیاز مردم تلاش کردند ،رشیدی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی بودند .
وی تاکید کرد:در دو شهرستان رودبار وقلعه گنج دربخش آبرسانی اوضاع زیاد خوبی نداریم، که امید است بتوانیم مجتمع های آبرسانی این دو منطقه را نیز به زودی به بهره برداری برسانیم.
وی تصریح کرد:قطعا با کمک وعنایت دستگاههایی نظیر آبفار به زودی به جایگاه مطلوب دراین منطقه نیز می رسیم.
وی از ارائه پیشنهاد به وزارت نیرو برای تامین آب منوجان از رودخانه کندر خبرداد وخاطرنشان کرد: به آقای حاج رسولیها در وزارت نیرو نیز پیشنهاد کردیم از آب این رودخانه که به سد میناب می ریزد برای تامین آب شرب منوجان استفاده شود تا به منابع پایدار دسترسی داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *