سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: پنج پروژه اصلی شرکت مس، به‌دست رییس‌جمهور افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران: پنج پروژه اصلی شرکت مس، به‌دست رییس‌جمهور افتتاح می‌شود





۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۱۱

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:
پنج پروژه اصلی شرکت مس، به‌دست رییس‌جمهور افتتاح می‌شود

پنج پروژه اصلی شرکت مس، شامل کارخانه ذوب سرچشمه، پالایشگاه خاتون‌آباد، نیروگاه سیرجان، کارخانه مواد ناریه در سرچشمه و بازسازی و نوسازی پالایشگاه سرچشمه و چند پروژه نوسازی و بازسازی، قرار است در این هفته به‌دست رییس‌جمهور به بهره‌برداری برسد.
به گزارش مس‌پرس به نقل از ایسنا، احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اعلام این خبر، درباره اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: وضعیت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خیلی خوب است اما چیزی که تابه‌حال مغفول بوده، رابطه دوطرفه صنعت مس و دانشگاه است که می‌تواند برقرار شود.
وی افزود: این رابطه در درمان منطقه، بهداشت و درمان صنعت مس و اثرات محیط‌زیست و مسائل و خدمات اجتماعی در منطقه می‌تواند تأثیر بلندمدت بگذارد.
مرادعلیزاده با بیان این‌که برای خرید دستگاه آنژیوگرافی، به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حتماً کمک می‌کنیم، ادامه داد: در مسائل دیگر، در قالب سرویس خدمات درازمدت به‌مرور طوری حمایت می‌کنیم که اثرات خوب و مثبتی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین درباره وضعیت آلایندگی و احداث کارخانه‌های اسید گفت: ظرف سه‌سال گذشته و همین‌طور از سال‌های قبل از آن، سرمایه‌گذاری انجام شده و کارهایی صورت گرفته که میزان غبار و گازهایی که در منطقه آلاینده است، الآن به حد استانداردهای بین‌المللی رسیده است.
مرادعلیزاده تصریح کرد: آن چیزی که اصل مسأله را حل می‌کند، ایجاد کارخانه‌های اسید در سرچشمه و خاتون‌آباد است که در خاتون‌آباد حدود 16درصد و در سرچشمه بیش از 50درصد پیشرفت دارد و کار با سرعت پیش می‌رود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *