سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱:۰۴

آبرسانی به
روستای صالح آباد بافت بمناسبت دهه فجر
مدیر امور آبفار بافت در مراسم بهره برداری ازمجتمع آبرسانی صالح آباد این شهرستان گفت: با بهسازی یک دهنه چشمه، ساخت دو مخزن 60 مترمکعبی، تجهیز یک ایستگاه پمپاژ همچنین لوله گذاری به طول 6 هزار متر این پروژه به بهره برداری رسید.
محمد جلال اشرف زاده با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این طرح 335 میلیون تومان بوده، افزود: اعتبارپروژه ازمحل اعتبارات استانی تامین شده است و با اجرای آن 100 خانوار با جمعیت 420 نفر از مزیت آب شرب بهداشتی بهره مند شدند.
وی تصریح کرد: در دهه فجر انقلاب پروژه آبرسانی به روستای فیروزآباد دشتاب را نیز داشتیم که با اجرای 2500 متر لوله گذاری، تجهیز دو مخزن 60 متر مکعبی، ساخت و تجهیز چهار حوزچه و شیرآلات و اتصالات مورد نیاز، اجرایی شده است. اشرف زاده اظهارکرد: اعتبار هزینه شده برای طرح 80 میلیون تومان بوده است و جمعیت 90 نفری در این روستا 23 خانواری را تحت پوشش قرارداده است.
مدیر امور آبفار بافت با اشاره به اینکه کار اصلاحات و بازسازی شبکه آبرسانی شهرک خیبر منطقه «خبر» به طول 5 کیلومتر انجام شده است، اظهار داشت: یک باب مخزن 300 و دو مخزن100 مترمکعبی نیز ترمیم شده است . وی تاکید کرد: از محل اعتبارات استانی 250 میلیون تومان برای این طرح هزینه شده و با کیفیت بخشی آب، ساکنان 800 خانوار در منطقه که جمعیت بیش از یک هزار نفر را در برمی گیرد به آب سالم و گوارا دست یافتند. اشرف زاده با تاکید برتوجه به پدافند غیرعامل درپروژه های روستایی از ایمن سازی دو موتورخانه در این منطقه خبرداد.
وی گفت: این دو موتورخانه که برای گندزدایی آب مجهز به سیستم گندزدای گازی بودند به سبب امنیت پایین و خطرسازبودن گاز کولر با تغییراتی همراه شدند. وی با اشاره به نصب دستگاه جدید در دو منطقه کیسکان و کهک اسفیچ اظهارکرد: با جایگزینی دستگاه الکترولیز نمک طعام دیگر شاهد مضرات کلرزن های گازی نخواهیم بود.
اشرف زاده افزود: با بهسازی چشمه و اجرای زهکشی مجتمع باغ فخروئیه با اعتبار50 میلیون تومان تامین آب 350 خانوارکه تاکنون آب در دسترس شان جیره بندی بود انجام شد و از این پس آب مداوم در اختیار خواهند داشت.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *