پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۴۹

در نشست مدیر کل زندان های استان با سازمان های مردم نهاد کرمان عنوان شد:
بکارگیری زندانیان
رای باز، در سمن ها
نشست مشترکی با حضورمدیرکل زندانهای استان کرمان،مدیر زندان مرکزی،مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان، ،معاون زندان مرکزی ، مسئول حفاظت و اطلاعات زندان وجمعی از سازمان های مردم نهاد شهرستان کرمان در محل دفتر مدیر زندان مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان کرمان، مدیر کل زندانهای استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت زندان های استان گفت: ورود سازمانهای مردم نهاد در جهت اشتغال زندانیان بسیار موثر خواهد بود.
رمضان امیری افزود: ورود سازمانهای مردم نهاد به زندان برابر مقررات آزاد است و چنانچه سازمانی در کارگاه های زندان اشتغال ایجاد نماید ما آمادگی هر گونه همکاری و همراهی را با سازمان مورد نظر خواهیم داشت.
مقام عالی زندانهای استان کرمان در ادامه خاطرنشان ساخت: در راستای تحقق اهداف مشترک سازمانهای مردم نهاد و اداره کل زندانهای استان کرمان در جهت اشتغال زایی مددجویان با وجود تلاش و بهره وری از سوی سازمانهای مردم نهاد مکان و نیروی انسانی را در اختیار آنها خواهیم گذاشت.
گفتنی است ارائه آموزش های کاشت و برداشت گل های طبیعی جهت زندانیان رای باز و به کار گیری ۲۰زندانی رای باز،تکمیل مهد کودک زندان و کتابخانه بند نسوان،معرفی فرزندان یتیم و بی سرپرست به سازمان های مردم نهاد و همکاری در حوزه بهداشت و درمان زندان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

رئیس کل دادگستری استان:
تعاونی های مسکن متخلف برخورد می کنیم
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای حل ریشه ای مشکلات مردم و تعاونی های مسکن، بایستی دستگاه های اجرائی و سیستم بانکی به کمک شرکت های تعاونی مسکن بشتابد و دستگاه قضائی نیز حمایت های لازم را بعمل خواهد آورد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، «یدالله موحد» در جلسه با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اتاق تعاون استان و جمعی از معاونین، اظهار کرد: حل مسائل و مشکلات مالی و اجرائی پروژه های مسکن و به ویژه مسکن مهر در اختیار سیستم قضائی نمی باشد.
وی با بیان اینکه برخورد با متخلفین و مجرمین از وظایف قوه قضائیه است، تاکید کرد: دادگستری استان با شرکت تعاونی های مسکن متخلف به صورت قاطع ،سریع وبدون تعارف برخورد می نماید. نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: در بسیاری از موارد صرف برخورد قضائی و صدور احکامی از قبیل حبس برای مجرمین و متخلفین، مشکلات مردم در حوزه تعاونی های مسکن را حل نمی نماید. این مقام ارشد قضائی استان یکی از مشکلات عمده شرکت های تعاونی مسکن مهر را ورود افراد غیر متخصص در هیات مدیره های این تعاونی ها برشمرد و افزود: نبایستی با اتخاذ یکسری تصمیمات نسنجیده برای جامعه و مردم مشکلاتی را ایجاد کرد.
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه مهندس اسماعیلی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گزارشی از وضعیت تعاونی های تاسیس شده و همچنین وضعیت تعاونی های مسکن مهر ارائه نمود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *