سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان : انقلاب اسلامی مایه افتخار ما در جهان است

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان : انقلاب اسلامی مایه افتخار ما در جهان است





۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۴۱

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان :
انقلاب اسلامی مایه افتخار ما در جهان است

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در دوران انقلاب اسلامی و ایجاد فضای نوآوری و ابتکار در جامعه، انقلاب اسلامی را مایه افتخار مردم ایران دانست .رضا طالبی زاده در مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و مناطق ثبتی شهرستان کرمان ضمن بیان ریشه های شکل گیری انقلاب اسلامی به دستاوردها و پیشرفت های صورت گرفته در این دوران اشاره نمود.
وی شکل گیری انقلاب را بر پایه چهار عامل اصلی دانست و در ادامه به تشریح این چهار عامل پرداخت.
طالبی زاده از یکپارچگی مردم حول محور و مرکزیت امام (ره) بعنوان اولین عامل پیروزی انقلاب یاد کرد و گفت اگر این یکپارچگی و اتحاد حول محوریت یک مرجع آگاه و فهیم شکل نمی گرفت امکان چنین تحول عظیمی در تاریخ ایران ایجاد نمی شد. وی دومین عامل پیروزی انقلاب را تحول روحی دانست که در مردم ایجاد شد و بیان داشت ترس و وحشتی که در گذشته نسبت به شاه و عمال رژیم در دل مردم وجود داشت با اراده خداوند به شجاعت و خودباوری تبدیل گردید.
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از رعب و هراس عمال رژیم نسبت به مردم بعنوان عامل سوم پیروزی انقلاب یاد کرد و ادامه داد: رعب و هراسی که خداوند در دل عمال و کارگزاران رژیم ستم شاهی افکند سبب شد که در مقابله با مردم برخی اقدامات خشن را نتوانستد انجام دهند.
وی تصمیمات و اقداماتی را که حضرت امام خمینی (ره) در برهه های مهم می‌گرفتند آخرین و مهمترین عامل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امام (ره) در برهه های حساس انقلاب تصمیماتی می گرفتند که همه آنها مطابق آنچه انتظار می‌رفت محقق می شد و این موضوع نشان از آن داشت که دست پنهان خدا و حضرت ولیعصر پشتیبان انقلاب بود .وی گفت: در طول تاریخ پس از انقلاب نیز دشمنان هر جنایتی که می توانستند علیه انقلاب انجام دادند اما اراده خداوند که بر حفظ و بقای انقلاب بود ما فوق اراده دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفت و همه اقدامات آنها چون کودتا و ترورهای مختلف نقش برآب شد.
این مقام قضائی در تبیین وضعیت فعلی نظام خاطر نشان کرد که در حال حاضر نیز باید با در نظر داشتن پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگی که انقلاب برای ما نسبت به گذشته به ارمغان آورده در خصوص نظام اسلامی به قضاوت پرداخت.
وی تصریح کرد: نباید وجود بعضی مشکلات که ناشی از اقدامات برخی افراد که در منسب های گوناگون قرار می گیرند را به اساس نظام مرتبط دانست و قضاوت ناعادلانه ای نسبت به انقلاب داشته باشیم در صورتی که با انصاف و دید جامع به انقلاب بنگریم خواهیم دانست که انقلاب اسلامی مایه افتخار و مباهات مردم ایران در جهان است.
وی وضعیت حال حاضر کشور را با وجود رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العلی) وضعیتی امیدوار کننده و رو به رشد دانست که منشاء تحولات و تاثیرات عظیمی در سطح بین المللی شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *