پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۴۱

حضور احتمالی رئیس جمهوری در سیرجان
امیر رجبی
در حالی که ایسنا از سفر رئیس جمهور در پایان هفته به سیرجان خبر داده؛ اما مسئول روابط عمومی استانداری کرمان این برنامه را قطعی ندانست و گفت این برنامه تایید نهایی نشده است.
خبرگزاری ایسنا به نقل از نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت از سفر قریب الوقوع رییس جمهور به سیرجان تا پایان هفته خبر داد. شهباز حسن پور می‌گوید رییس جمهور به منظور افتتاح چندین پروژه و طرح به شهرستان سیرجان در پایان هفته سفر خواهند نمود. اما مسئول روابط عمومی استانداری کرمان این سفر را قطعی نداسته و تاکید می‌کند هنوز قطعی مشخص نیست که برنامه‌های رئیس جمهور برای این سفر چیست، کی به کرمان می‌آید و به کجا می‌رود.
ولی نقی عظیمی زاده تایید می‌کند که صحبت‌های این سفر شده و در صورت آماده شدن شرایطی از جمله خالی بودن برنامه رئیس جمهور در آخر هفته و … میزبان رئیس جمهور خواهیم بود.

افتتاح تونل 15 معدن هشونی شرکت زغالسنگ
مراسم افتتاحیه تونل 15 معدن هشونی با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ در این مراسم گفت: با راه‌اندازی این طرح می توان به ذخایر قابل توجهی از زغالسنگ رسید و امنیت شغلی کارگران این معدن تامین می شود. فلاح اظهار داشت: اگر طرح‌های توسعه ای در معادن به نتیجه برسند، شاهد افزایش چشمگیرتولید زغال‌سنگ خواهیم بود.
مدیر معدن هشونی نیز در ادامه گفت: تمام محاسبات توسط مهندسان داخلی صورت گرفته و با همت تمام کارشناسان و کارکنان به این مرحله رسیده است.
مهدیزاده تصریح کرد: در مجموع پیش بینی می شود که در سال جاری با راه اندازی این طرح در معدن هشونی شاهد شرایط مطلوبی باشیم.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان کرمان:
کالاهای استراتژیک در شب عید به اندازه کافی وجود خواهد داشت
امیر رجبی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به این که خرید و ذخیره سازی میوه شب عید آغاز شده است می‌گوید در مبحث تامین گوشت مرغ با افزایش جوجه ریزی مرغ گرم در زمان لازم به اندازه کافی وجود خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، عباس سعیدی رئیس این سازمان و رئیس ستاد تنظیم بازار استان در جلسه این ستاد می‌گوید اداره کل پشتیبانی امور دام استان نیز مرغ منجمد مناسب ذخیره سازی کرده که در صورت لزوم به بازار تزریق می نماید.
او همچنین تاکید می‌کند برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز بازار، دام به اندازه کافی وجود دارد و علاوه برآن، هم بخش خصوصی، هم اداره کل پشتیبانی امور دام به توزیع گوشت سرد متناسب با نیاز بازار اقدام می‌کنند.
سعیدی گفت: برای تنظیم بازار برنج و شکر مقادیر قابل توجهی به استان تخصیص یافته که به متقاضیان حواله خرید داده می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *