پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۶

در راهپیمایی 22 بهمن چه تصاویری در دست نوه رهبر انقلاب بود؟
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هم زمان با یوم الله 22 بهمن و حضور گسترده مردم در گرامیداشت این روز، تصاویر زیبایی که از چشم عکاسان به دور نماند به ثبت رسید. یکی از این تصاویر حضور فرزند و نوه رهبرمعظم انقلاب بود که آنچه بیش از همه به چشم می خورد حمل تصاویری از سید حسن نصرالله، عبدالملک الحوثی رهبر قیام مردم یمن و حاج قاسم سلیمانی توسط نوه مقام معظم رهبری بود.
واکنش سعید جلیلی به کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری
ایلنا نوشت: سعید جلیلی به موضوع نامزدی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد. سعید جلیلی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نامزدی در انتخابات گفت: هنوز زمان زیادی باقی مانده است.
گزارش توییتری روحانی به مردم درباره یک دستاورد دولت
خبرآنلاین: رییس جمهوری درباره تراز تجاری و تولیدات کشاورزی، توئیتی را منتشر کرد.
به گزارش خبرآنلاین متن پیام توئیتری حسن روحانی به شرح زیر است؛
در ابتدای این دولت، هشت میلیارد دلار کسری تراز تجاری کشاورزی داشتیم که امروز از برکت دستان کشاورزان‌مان به دو میلیارد کاهش پیدا کرده است. در سال 92 تولید محصولات کشاورزی ایران، 97 میلیون تن بوده که درسال 95 با بیش از 20 درصد افزایش به 118 میلیون تن رسیده است.
واکنش دادستان کل کشور به سخنان وزیر ارشاد: مگر می‌شود یک کشور مسلمان، شیعه و انقلابی خط قرمز نداشته باشد
انتخاب نوشت: دادستان کل کشور به سخنان اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این مضمون که دیگر خطوط قرمز در کشور نداریم، اشاره کرد و گفت: معنی این سخن چیست؟ مگر می‌شود یک کشور مسلمان، شیعه و انقلابی خط قرمز نداشته باشد. خطوط قرمز و حدود ما بر پایه اعتقادات و ارزش‌های قرآنی و دینی ماست و افرادی که چنین سخنانی می‌زنند یا خدای نکرده توجهی به آیات قران ندارند یا غفلت کرده‌اند.
هدایت رییس‌جمهور سابق به داخل دانشگاه شریف
ایلنا نوشت: رییس جمهور پیشین در جمع شرکت کنندگان در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد. محمود احمدی‌نژاد که در جمع شرکت کنندگان در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده با هدایت نیروهای امنیتی به داخل ساختمان دانشگاه شریف برده شد.
حدادعادل: از ابتدا گفتیم دلواپسیم
انتخاب نوشت: غلامعلی حدادعادل به مناسبت سالگرد 22 بهمن ماه در مسجد جامع قلهک گفت: ملت ما همان گونه که در دهه عاشورا بر مظلومیت خاندان پیامبر اندوهگین است دهه فجر را هم شادی خاندان پیامبر می داند و این دو از یکدیگر جدا نیستند.
حدادعادل در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه ما از ابتدا گفتیم دلواپسیم، تصریح کرد: موضوع برجام تمام شد و کارهایی که باید می کردیم را انجام دادیم حالا می گویند همه چی درست شده جز مبادله بانکی!مثل این است که گفته شود آب در منبع هست اما شیر باز نمی شود. وی تصریح کرد: حالا مردم خود قضاوت می کنند و معلوم شد امریکا دروغ می گوید و دستاورد بزرگی برای کسانی است که فکر می کردند امریکا ادم شده است. وی همچنین گفت: ترامپ با همه جای دنیا دعوا دارد و باطن امریکا را مشخص کرده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *