سایت خبری پیام ما آنلاین | چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه‌نگاری 2017 برگزار می شود

چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه‌نگاری 2017 برگزار می شود





۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۲

چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه‌نگاری 2017 برگزار می شود
مدیرکل پست استان کرمان از برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه نگاری سال 2017 خبر داد. علیرضا اکبری در جمع خبرنگاران گفت: اتحادیه پست جهانی با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه، همه ساله مسابقه نامه نگاری ویژه نوجوانان را با انتخاب موضوعی خاص در سطح بین المللی برگزار می کند.
وی افزود: موضوع مسابقه نامه نگاری در سال 2017 با عنوان «تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدامیک از موضوع های مورد بحث جهان خواهید پرداخت و چه راه حلی به وی توصیه خواهید کرد» تعیین شده است. مدیرکل پست استان کرمان اظهار کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان عضوی از اتحادیه پست جهانی در انجام این اقدام فرهنگی به طور فعال مشارکت می کند.
اکبری تصریح کرد: موضوع انتخابی مسابقه نامه نگاری امسال بسیار مهم و جذاب است و با توجه به موقعیت منطقه ای ایران، نقش موثری در اذهان جهانیان و سطح بین المللی می تواند داشته باشد. وی ادامه داد: در همین راستا به منظور برگزاری هرچه بهتر چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه نگاری و ترغیب حداکثری نسل نوجوان به شرکت در این رقابت جهانی سازمان ها و نهادهای موثر در این مسابقه با شرکت ملی پست همکاری می کنند.
مدیرکل پست استان کرمان تصریح کرد: بر اساس اعلام اتحادیه پستی جهانی، نوجوانان دارای حداکثر 15 سال می توانند در این مسابقه رقابت کنند و نامه های ارسالی باید به صورت دست نویس و یک رو بوده و موارد مربوط به نامه نگاری را رعایت کند و حداقل در 2 صفحه و حداکثر در چهار صفحه تنظیم شود.
وی گفت: شرکت ملی پست ایران به منظور تسهیل و تسریع فرایند ارسال نامه ها، پاکت های ویژه ای برای این مسابقه طراحی کرده که در دفاتر پستی و مراکز کانون فکری کودکان و نوجوانان و مدارس به صورت رایگان توزیع می شود.
اکبری تاکید کرد: شرکت کنندگان در چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه نگاری نامه های نوشته شده را در این پاکت ها که در قالب سرویس پست جواب قبول طراحی شده قرار داده و بدون هیچگونه پرداخت وجهی به صندوق های پستی سطح معابر انداخته و یا به نزدیکترین دفتر پستی تحویل دهند.
وی با بیان اینکه مهلت شرکت در چهل و ششمین دوره مسابقه بین المللی نامه نگاری تا 12 اسفند است افزود: هیات داوران از میان نامه های ارسالی نامه برتر را در سطح داخلی انتخاب و به منظور شرکت در رقابت بین المللی به اتحادیه پستی جهانی ارسال می کند. وی گفت: به نفرات اول تا سوم بین المللی مدال های طلا، نقره و برنز تعلق می گیرد و به دیگر انشاهای برتر گواهینامه و جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیرکل پست استان کرمان تصریح کرد: در سطح ملی نیز 22 نامه برتر تمبر طلا و نقره دریافت خواهند کرد و همچنین به یکصد اثر بعدی جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.
وی گفت: تمام نوجوانان علاقه مند و با ذوق را به شرکت در این مسابقه دعوت می کنیم و امیدواریم برنده مسابقه نامه نگاری 2017 از ایران و استان کرمان باشد. اکبری بیان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به صندوق پستی 15875-8811، روابط عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران ارسال کنند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

مذاکرهٔ ناکام کمیسار آب در زابل

طالبان زیر بار تأمین حقابهٔ ایران نرفت

مذاکرهٔ ناکام کمیسار آب در زابل

ساخت‌وساز در تالاب شادگان

رأی تأمل‌برانگیز دادگاه برای ساخت مجتمع رفاهی در یک تالاب بین‌المللی

ساخت‌وساز در تالاب شادگان

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

حریق در تالاب بیشه‌دالان بروجرد

حریق در تالاب بیشه‌دالان بروجرد

تعطیلی چندبارهٔ بازار پرحاشیه

فعالان محلی از موفقیت جمع شدن بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار می‌گویند

تعطیلی چندبارهٔ بازار پرحاشیه

«پریان» بلاتکلیفِ آستارا

کارزار مردمی برای احیای دو تالاب آستارا شکل گرفت

«پریان» بلاتکلیفِ آستارا

دست رد بر سینهٔ «سهراب»

سازمان حفاظت محیط زیست با توسعهٔ یک میدان نفتی در تالاب هورالعظیم موافقت نکرد

دست رد بر سینهٔ «سهراب»

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *