پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | صدرنشین لیگ برتر هندبال در کرمان زانو زد

صدرنشین لیگ برتر هندبال در کرمان زانو زد





۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۴:۰۱

صدرنشین لیگ برتر هندبال در کرمان زانو زد
تیم هندبال مس کرمان در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور دست به کار بزرگی زد و به یک پیروزی خوب و شیرین دست یافت.
هندبالیست‌های مس در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر کشور، در سالن استانداری کرمان میزبان تیم صدرنشین بازی‌ها یعنی نفت و گاز گچساران بودند.
هندبالیست‌های مس که قصد داشتند خود را با امتیاز این بازی به جمع تیم‌های بالانشین جدول اضافه کنند، از همان ابتدا با ارایه یک بازی جذاب و تماشایی از حریف خود پیش افتاندند و در پایان نیمه‌ی اول با نتیجه‌ی 15 بر 11 با برتری به رختکن رفتند.
شاگردان موسوی در نیمه‌ی دوم نیز بازی را کاملا مسلط و منظم دنبال کردند و با استفاده از موقعیت‌های گل خود و بستن یک دفاع عالی در برابر حریف و درخشش دروازه‌بان خود، موفق شدند در پایان بازی با نتیجه‌ی 36 بر 30 میهمان پرقدرت خود را شکست دهند و امتیاز کامل بازی را به حساب خود بریزند.
این پیروزی تیم مس در بازی‌های این هفته‌ی لیگ برتر هندبال کشور به نوعی شگفتی بازی‌های این هفته بود که سبب شد رقابت در بالای جدول لیگ برتر هندبال کشور نیز داغ شود.
هندبالیست‌های مس با این پیروزی از 13 بازی خود با کسب 5 برد 5 باخت و 3 تساوی 13 امتیازی شدند و به رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنند.
نکته‌ی جالب توجه این بازی حضور منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال مس به همراه امجد مسعودزاده مدیرعامل باشگاه در سالن استانداری برای تماشای این بازی بود.
سرمربی تیم فوتبال مس چندی پیش به موفقیت‌ تیم‌های دیگر باشگاه مس در این روزها اشاره کرده بود و آن را حاصل وحدت در باشگاه مس دانست و با حضور خود برای تماشای بازی هندبال مس این موضوع را کاملا ثابت کرد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *