پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۲۷

۲۲ فروردین ۹۶؛ آغاز ثبت‌نام کاندیداهای
ریاست جمهوری
تسنیم نوشت: معاون سیاسی وزیر کشور روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده اظهار داشت: ستاد انتخابات وزارت کشور برای تمهید مقدمات انتخابات 29 اردیبهشت در سطح ملی و استان‌ها آغاز کرده است. علی‌اصغر احمدی با بیان اینکه جدول زمان‌بندی برای برگزاری مراحل مختلف انتخابات تدوین شده گفت: بر اساس مفاد قانون در حال حاضر دستور آغاز تشکیل هیئت‌های اجرایی 25 اسفندماه تعیین شده است. معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه زمان ثبت نام برای شورای اسلامی 30 اسفند تعیین شده است، خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری 22 فروردین 96 و شوراهای شهر و روستا 30 اسفندماه 95 تعیین شده است.
پزشکیان: وقتی تایید رهبری روی سر روحانی است
چرا ردصلاحیت شود؟
خبرآنلاین نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره موضوع نامزد پوششی در کنار روحانی به خبرنگار خبرآنلاین گفت: من اطلاعی ندارم و به نظر حرف تازه ای می آید. چرا باید رئیس جمهوری وقتی دوره اش تمام می شود بگویند، رد صلاحیت است؟ خودمان حرفی می زنیم تا در دهان بقیه بیفتد؟
مسعود پزشکیان ادامه داد: اگر قرار است آقای روحانی ردصلاحیت شود، همین الان او را محاکمه کنید اما اگر هنوز می تواند رئیس جمهور باشد و تایید رهبری روی سر اوست، چراباید در آخر دوره رد صلاحیت شود؟ وی درباره چرایی بیان این احتمال در فضای سیاسی اظهار کرد: شاید جو سیاسی است که برای از صحنه به در بردن آقای روحانی درست کرده اند.
نایب رئیس مجلس درباره شایعاتی که درباره تشکیل ستادهای انتخاباتی اش مطرح می شود، نیز اظهار کرد: من نه از ستاد خبر دارم و نه خداوکیلی قرار است کاندیدا شوم. پزشکیان افزود:‌ اولا ستاد یا چیزی با این کارکرد اصلا درست نشده و دوما من به فکر اینکه بخواهم کاندیدا شوم نیستم. البته عده ای می آیند و از من درخواست می کنند اما اینکه من بخواهم ستاد تشکیل دهم، چنین چیزی وجود ندارد.
واکنش عجیب قاضی‌پور به اقدام ترامپ: دولت از رهبری درخواست عفوایرانیان ساکن آمریکا را بکند تا برگردند
خبرآنلاین نوشت: نماینده مردم ارومیه با اشاره به قانون مصوب ترامپ برای ممنوعیت ورود ایرانی‌ها به آمریکا گفت: دولت از رهبری درخواست کند تا برای ایرانیان مقیم آمریکا به جز اعضای گروه‌های ملحد و خائنین به مملکت به باقی عفو عمومی عطا کنند تا آنها به ایران بازگردند.
محسنی‌اژه‌ای: پرونده فرزند ابتکار فساد مالی نیست
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره آخرین وضعیت پرونده فرزند ابتکار گفت: مساله یک چک بود و شاکی خصوصی داشته است. شنیدم اعاده دادرسی خواستند و تعقیب می شود. معاون اول قوه قضاییه افزود: پرونده تشکیل شده دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست و از ناحیه بیت المال نیست. خواهشا مسایل حقوقی را با سیاسی خلط نکنید.
بنیاد مستضعفان به دلیل کوتاهی در تجهیز
ساختمان پلاسکو مسئول است
ایلنا نوشت: عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز معتقد است بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان پلاسکو به دلیل کوتاهی در تجهیز و نگهداری این ساختمان مسئول است. عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز در مورد حادثه ساختمان پلاسکو گفت: بیشتر کسبه‌ ساختمان پلاسکو مالک سرقفلی بوده‌اند. نباید گمان کرد با تخریب ساختمان سرقفلی آنها ازبین می‌رود. این افراد در تخریب ساختمان نقشی نداشتند که بگوییم سرقفلی آنها از بین رفته است. محمد‌جندقی‌کرمانی‌پور گفت: اگر قرار شد که ساختمان پلاسکو تجدید بنا شود باید به همان متراژی که قبلا مالک بوده‌اند به آنها ملک تجاری داده شود یا به آنها حق کسب و پیشه پرداخت شود. این وکیل دادگستری در مورد مسئولیت سازمان‌های مختلف از قبیل بنیاد مستضعفان و شهرداری گفت: مالک ساختمان به دلیل کوتاهی در تجهیز نگهداری ساختمان مسئول است زیرا شهرداری هم بارها اخطار داده است و به اخطار ها توجه نکرده و مسئول است.
محسن هاشمی: باید با رهبری برای انتشار خاطرات پدرم ارتباط برقرار کنیم
ایسنا نوشت: محسن هاشمی طی سخنانی در دیدار با جمعی از اعضای «انجمن اندیشه و قلم» که در منزل آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با حضور همسر ایشان و فرزندان آن مرحوم برگزار شد، در پاسخ به پرسش یکی از اعضای انجمن اندیشه و قلم، درباره نحوه انتشار کتب خاطرات آیت‌الله هاشمی پس از درگذشت وی، گفت: دفتر نشر آثار پدرم که خوشبختانه با حضور خود ایشان شکل گرفت، پشتوانه‌ قابلی از ایشان داشت. اما تا زمان حیات ایشان، ما در کنار فعالیت‌های دیگرمان اگر جای خالی‌ای بود، فرصتی را به دفتر نشر اختصاص می‌دادیم. اما امروز وظیفه دفتر نشر سنگین‌ شده است. دیگر آقای هاشمی در بین ما نیست و باید وقت بیشتری برای نشر آثار ایشان بگذاریم. ضمن اینکه همه موارد هم فقط به خاطرات خلاصه نمی‌شود. برای هر پاراگراف خاطرات ایشان می‌شود صفحاتی نوشت و توضیحاتی داد. وی افزود: هنوز هم بخش‌هایی از اسناد مربوط به خاطرات ایشان، حالت محرمانه دارد. عکس‌ها و فیلم‌ها و گفته‌های دیگران درباره ایشان همچنان جای کار دارد. فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی با تاکید بر ضرورت صیانت از اصل موضوع خاطرات، از مسیر ارتباط با بزرگان نظام، گفت: بخش مهم کار ما این است که با بزرگان نظام به ویژه مقام معظم رهبری ارتباط مناسبی برقرار کنیم تا با هماهنگی کار پیش برود و اصل موضوع خدای نکرده تحت‌الشعاع کج نظری‌ها قرار نگیرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *