سایت خبری پیام ما آنلاین | معرفی کانال های تلگرامی

معرفی کانال های تلگرامی





۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲:۱۱

معرفی کانال های تلگرامی

«کن نیوز»

کن نیوز یا پایگاه خبرى صنعت هوانوردى کانال خبری با آدرس https://t.me/cannews است که پیرامون اخبار صنعت هوایی کشوراطلاع رسانی می‌کند. در این کانال اطلاعاتی در مورد هواپیماها ، شرکت های هواپیمایی ، مشکلات کارکنان این شرکت ها و رویدادها و حواشی پرواز در کشور را به اطلاع دنبال کنندگان خود می‌رساند.
کن نیوز بیش از ۲۸ هزار عضو دارد.این کانال خبری تخصصی در یکی از پست های روز گذشته خود در مورد هواپیماهای سفارش داده شده از سوی هواپیمایی ایران (هما) توضیح داد است. در این پست تلگرامی آمده است که هواپیماى ۳۳۰ هما سال ۲۰۱۴ به سفارش اویانکاى برزیل ساخته شد اما به دلیل عدم توانایى پرداخت مالى اویانکا، ایرباس از تحویل آن خوددارى کرد و در نهایت پس از دو سال زمینگیرى، ایران ایر از فرصت استفاده کرد و آنها را از ایرباس درخواست داد.این هواپیماها هیچگونه مشکل فنى نداشته و ایران ایر براى اینکه بتواند زودتر ایرباسهاى دوربرد را به خدمت بگیرد، آنها را سفارش داد.سال ساخت ۲۰۱۴ است اما پروازى را انجام نداده اند. سفارشهاى دیگر هما در دست ساخت قرار خواهد گرفت.این هواپیماى پهن پیکر قادر است حدود ۱۳ ساعت بدون توقف پرواز نماید
«شبکه ویدئوهفت»

این کانال توسط روزنامه «هفت صبح» راه اندازی شده است. شعار این کانال که فایل های ویدئو به اشتراک می گذارد این است:«از چشم ما ببینید!» هفت صبحی ها ۱۷۶۴ عضو دارند . در کانال «شبکه ویدئو هفت» روزانه نزدیک به ۱۰ فایل ویدیویی گذاشته می شود که به موضوعات مختلف اختصاص دارد و آدرس این کانال https://t.me/videohaft هست. تصاویر به اشتراک گذاشته شده دسته بندی خاصی ندارد و همه موضوعات را شامل می شود. از حوادث و هیجانی تا تردستی و صحنه های فوتبالی و تصاویرمربوط به حادثه پلاسکو .
«پیج خلاقیت»

پیج خلاقیت نام کانالی هست که بیش از ۱۳۵ هزار عضو دارد.ادمین این کانال در معرفی خود نوشته است :«خلاقیت،هدیه ی خدا به ماست تا به وسیله آن، هدایایمان را به خدا و دنیا بدهیم؛ اگر نخواهیم خلاق باشیم، بر خلاف طبیعت واقعی خود عمل کرده ایم.» آدرس کانال https://t.me/page_khalaghiat است . در این کانال به موضوعات خلاقانه در ایران و جهان پرداخته می شود. بیشتر پست ها حاوی عکس و ویدیو هستند .گردانندگان این کانال معتقدند که همه ی علت ها و معلول ها ذهنی هستند.افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند.افکار شما آفریننده اند.شما تبدیل به همان چیزی می شویدکه درباره ی آن بیشتر فکر می کنید.
«خانه هنر توتم»

کانالی از موسیقی ، شعر و دانش روانشناسی به آدرس https://t.me/totemhome در تلگرام در دسترس است . در این کانال در مورد تاثیر موسیقی بر مغز آمده است که :«از ده سال پیش تاکنون گروههای تحقیقی متعددی در سراسر جهان تأثیر موسیقی بر مغز انسان را مورد بررسی قرار داده و با مقایسه مغز نوازندگان و افراد عادی به نتایج شگفتآوری دست یافته اند. تغییرپذیری ساختار و شکل مغز کودکان و حتی بزرگسالان با کمک صوت و ریتم از مهمترین این یافته هاست.
البته نوع موسیقی در این مورد نقش بسیار مهمی دارد.موسیقی کلاسیک موجب برانگیختن و فعالیت همه قسمتهای مغز می‌شود درحالی‌که موسیقی پاپ کمتر چنین تأثیری را داراست. به ویژه در مغز نوازندگان حرفه‌ای به‌دلیل شروع زودهنگام و طولانی‌مدت فعالیتهای موسیقایی ویژگیهای آناتومی خاصی دیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *