سایت خبری پیام ما آنلاین | مديرعامل شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان خبرداد اخذ منابع مالي براي تعويض پايه هاي فرسوده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبرداد اخذ منابع مالی برای تعویض پایه های فرسوده





۸ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۵۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان خبرداد
اخذ منابع مالی برای تعویض پایه های فرسوده

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در جلسه شورای اداری رفسنجان ضمن تاکید بر فرسودگی تیرهای برق در محدوده شمال استان کرمان گفت: قدمت برخی از تیرهای برق مربوط به حدود 50 سال پیش است و با پیگیری های انجام شده موفق به اخذ منابع مالی لازم برای تعویض و تقویت بخشی از پایه های فرسوده شده ایم. شهبا همچنین با اشاره به توجه ویژه به رفع موانع و مشکلات برق رفسنجان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، احداث پست رفسنجان 1 و بهرمان در دستور کار تکمیل وبهره برداری قرار دارد . پست بهرمان با 60 میلیارد تومان و پست رفسنجان 1 با 5/17 میلیارد تومان هزینه، نیازهای زیرساخت کل منطقه را در سطح ولتاژ بالادستی رفع می کنند به گونه ای که در آینده جوابگوی نیاز صنعت این شهرستان خواهند بود و مهم تر از آن وضعیت ولتاژ منطقه تثبیت خواهد شد. شهبا در پایان با تاکید بر جدیت در بهبود خدمت رسانی به مشترکین شهرستان رفسنجان گفت: با جدیت پیگیری می کنیم تا مشکلات موجود در برق این شهرستان از قبیل افت و نوسان ولتاژ، پایداری شبکه و تامین برق متقاضیان فاقد برق را تا پایان سال 96 پیگیری و انجام دهیم.
در ادامه معاون برنامه ریزی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان نیز با اشاره به چشم انداز این شرکت گفت: تمام تلاش ما بر این است که با تکیه بر نیروهای متخصص و آموزش دیده بهره ور ترین شرکت توزیع برق کشور تا پایان سال 1404 باشیم. احمد گنجعلیخانی با اشاره به تعریف اهداف کلان شرکت گفت: دسترسی 1 روزه مردم به انرژی از شبکه های برق، حداکثر خاموشی 4 ساعته در سال به ازای هر مشترک، حضور حداکثر 5 درصدی مراجعه کنندگان به شرکت، استفاده 20 درصدی پیک بار از انرژی های نو و تجدید پذیر و کاهش تلفات به 8 درصد در اهداف کلان این شرکت تعریف شده است. وی با اشاره به اقدامات شاخص این شرکت در برق رفسنجان گفت: به منظور کاهش تلفات بیش از 900دستگاه کنتور آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده است. علاوه بر آن در بحث تقویت و تعویض پایه های بتنی بیش از 10میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار به رفسنجان اختصاص داده شده است. وی خاطر نشان کرد: در بخش برق رسانی روستایی از ابتدای سال 94 تا پایان سال 95، تعداد 8 روستا، با 81 خانوار و اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال برقدارشده اند. گنجعلیخانی یکی دیگر از اقدامات مهم به منظور پایداری شبکه های برق رفسنجان، کاهش تلفات و پیشگیری از سرقت تجهیزات را جایگزینی 20 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی با کابل خودنگهدار دانست و گفت: برای جایگزینی فوق 390 میلیون تومان هزینه شده است. وی همچنین به فرسودگی شدید ساختمان قدیم برق رفسنجان اشاره کرد و گفت: ساختمان قدیمی برق رفسنجان متعلق به 50 سال پیش و در حوادث، ایمنی آن بسیار پایین بود که با پیگیری های انجام شده، ساختمان جدید برق رفسنجان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل منابع داخلی احداث و حداکثر تا پایان شهریور 96 به بهره برداری خواهد رسید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *