سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۱۹

رفع تصرف از اراضی دولتی پلا ک 1973، 2093 و 1969-2008
رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان اعلام کرد درتاریخ 4 بهمن ماه در اجرای دستور دادستان محترم شهرستان و با حضور مامورین نیروی انتظامی و عوامل حفاظت از اراضی دولتی نسبت به رفع تصرف یک هکتار از اراضی دولتی پلاک 1969-2008 زین آباد احمدیه محمدیه و 2 هکتار از اراضی 1973 سلیمانیه و 3 هکتار از اراضی 2093 علی آباد راگه و 1 کوره زغال سوزی پلاک 1973 سلیمانیه از بخش 9 کرمان در شهر رفسنجان اقدام گردید.
علی عباسی پور رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از همه شهروندان درخواست نمود به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا به شماره 34322086 و 34327206 تماس و مراتب را اعلام نمایید.

نشست روسای ادارات ثبت با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان
نشست روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار گردید.
رضا طالبی زاده در این جلسه با اشاره به جانمایی یک میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی ملی جنوب استان کرمان این میزان عملکرد را نتیجه فعالیت خوب ادارات ثبت جنوب استان دانست و از این ادارات تقدیر نمود.
وی اجرای طرح شمیم را که تجهیزات آن در حال حاضر در کلیه واحد های ثبتی نصب و راه اندازی گردیده اقدامی در راستای افزایش دقت نقشه برداری در سطح استان دانست که ادارات ثبت بعنوان متولی اجرای این طرح نقش کلیدی در مدیریت و مهندسی اراضی استان در آینده خواهند داشت.
طالبی زاده در ادامه خطاب به مدیران واحد های ثبتی استان رعایت نظم و انضباط اداری ، صرفه جویی در هزینه ها ، تکریم ارباب رجوع و تعامل مستمر و به هنگام با اداره کل و سایر ادارات را بعنوان چند شاخصه مهم یک رئیس نمونه در ادارات ثبت برشمردو تاکید کرد کلیه روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان باید این شاخصه ها را ملاک عمل خود قرار دهند.
وی موضوع تثبیت اراضی ملی در شمال استان را از مهمترین اولویت های کاری روسای ادارات ثبت این منطقه در دوماه باقیمانده سال جاری برشمرد. این مقام قضائی با اشاره به اینکه فرایند جانمایی، پلاک گذاری و تثبیت اراضی از مرکز استان و همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک قابل کنترل است، دقت در نحوه انجام این فرایندها را در ادارات ثبت امری ضروری دانست.

160 فقره انشعاب فاضلاب در شهر کرمان واگذار شد
در دی ماه 160 فقره انشعاب فاضلاب در شهر کرمان واگذار شد.
محمدعلی سیاهکویی مجری پروژه فاضلاب شهر کرمان گفت: در دی ماه 160 فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان در شهرک خواجو، بلوار جهاد و شهرک طباطبایی واگذار شد.
وی افزود: طی این مدت 1500 متر شبکه فاضلاب با لوله های اقطار 200 و 250 در خیابان مدیریت، بلوار جهاد و بلوار شهید عباسپور اجرا شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *