پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدير مس منطقه كرمان: ‌توليد وضعيت رضايت بخشي دارد

مدیر مس منطقه کرمان: ‌تولید وضعیت رضایت بخشی دارد





۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۱۷

مدیر مس منطقه کرمان:
‌تولید وضعیت رضایت بخشی دارد

در جلسه تولید مس منطقه کرمان، که سه شنبه 6 بهمن در سالن کنفرانس امور ایمنی، بهداشت ومحیط زیست تشکیل شد مدیر مس منطقه کرمان گفت:‌ تولید وضعیت رضایت بخشی دارد و همچنین طرحهای توسعه به راحتی پیش می رود. محمد حسنی ضمن اشاره به ضایعه از دست دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ایشان وزنه ای بزرگ برای نظام و سیستم مدیریتی کشور بودند و از روش و منش ایشان می توان درس گرفت از پایبندی ایشان به نظام و صبر و حوصله ایشان و اینکه درمواقع خاص احساسی و لحظه ای تصمیم نگیریم.
مدیر مس منطقه کرمان با اشاره به ضایعه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: عزیزان هموطنمان جانفشانی کردند و برای درگذشتگان مغفرت از خداوند خواهانم، تک تک ما ممکن است نقاط حادثه خیز در اطرافمان باشد که براثر روزمرگی آنها را فراموش کرده ایم به هر حال باید از خیلی حوادث درس بگیریم و جاهای مستعد حادثه را شناسایی کنیم و از فجایع در آینده جلوگیری کنیم. در این جلسه محمد حسنی مدیر مس منطقه کرمان، محسن فرامرزپور معاونت سابق معدن و فراوری مس سرچشمه را یکی از چهره های با تجربه و متخصص و جوان مجموعه دانست و از تلاش و جدیت ایشان در این مدت تشکر کرد.
مدیرمس منطقه کرمان ضمن معرفی پیمان سلاجقه به عنوان معاونت معدن و فراوری مس سرچشمه گفت:‌ صیانت از معدن به عنوان سرمایه ملی وظیفه مدیریت ارشد است زیرا معدن امانتی است که به دست ما رسیده و ما باید امانتداران خوبی برای نسلهای آینده باشیم و ایشان برحفظ کمیت و کیفیت تولید در حوزه معدن و فراوری تاکید کرد. محمد حسنی جلوگیری از هدر رفتن منابع را مهم دانست و اظهار داشت: منابع اهم ازمعدنی، انرژی برای سازمان مهم است و باید در درست مصرف کردن آنها بکوشیم و منابع انسانی را به عنوان سرمایه اصلی بدانیم و از طریق آموزشهای درست و تخصصی از هدر رفت آن جلوگیری کنیم وبا افزایش بهره وری کارکنان بتوانیم با شاخصهای جهانی انطباق پیدا کنیم.
وی در ادامه گفت:‌ کمک به ارتقا سطح کیفی صنایع پایین دستی و تهیه قطعات از داخل استان از مسئولیت اجتماعی است که باید به آن عمل کنیم .مدیر مس منطقه کرمان ضمن پرهیز از شعارزدگی گفت:‌ بحث اقتصاد مقاومتی شعاری نیست بلکه بحث فنی است که روی آن کار شده است و به عنوان یک منشور است و در مس منطقه کرمان ما باید عملا در راستای استفاده از اقتصاد مقاومتی و اجرا و رویکردهایی که دارد صنعتمان را تاب آور کنیم که در شرایط بحرانی و نوسانهای بین المللی کمتر بلرزیم کاری که اروپا دردهه 60 و 70 میلادی انجام داد.
حسنی اظهار داشت: من حامی واقعی ورزش و ارتقا ورزش در حوزه کارکنان و بازنشستگان هستم چون ورزش را پایه سلامت و بهره وری و روحیه سلامت و نشاط کارکنان می دانم. توسعه ورزش وروحیه نشاط و شادابی در کار و تاثیر آن در ارتباطات خانوادگی و تقویت سرمایه اجتماعی با توسعه ورزش همگانی و تقویت روحیه اجتماعی و متوازن کردن ورزش از انتظارات من در حوزه ورزش است.
در این جلسه ابوالحسن مهدوی و جعفررضازاده به عنوان مشاواران مدیر مس منطقه کرمان و عباس قطب الدینی به عنوان مدیر امور حقوقی مس سرچشمه معرفی شدند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *