سایت خبری پیام ما آنلاین | نشست روسای ادارات ثبت با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان

نشست روسای ادارات ثبت با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان





۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۱۵

نشست روسای ادارات ثبت با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان
نشست روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان کرمان با حضور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار گردید.
رضا طالبی زاده در این جلسه با اشاره به جانمایی یک میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی ملی جنوب استان کرمان این میزان عملکرد را نتیجه فعالیت خوب ادارات ثبت جنوب استان دانست و از این ادارات تقدیر نمود.
وی اجرای طرح شمیم را که تجهیزات آن در حال حاضر در کلیه واحد های ثبتی نصب و راه اندازی گردیده اقدامی در راستای افزایش دقت نقشه برداری در سطح استان دانست که ادارات ثبت بعنوان متولی اجرای این طرح نقش کلیدی در مدیریت و مهندسی اراضی استان در آینده خواهند داشت.
طالبی زاده در ادامه خطاب به مدیران واحد های ثبتی استان رعایت نظم و انضباط اداری ، صرفه جویی در هزینه ها ، تکریم ارباب رجوع و تعامل مستمر و به هنگام با اداره کل و سایر ادارات را بعنوان چند شاخصه مهم یک رئیس نمونه در ادارات ثبت برشمردو تاکید کرد کلیه روسای ادارات ثبت اسناد و املاک استان باید این شاخصه ها را ملاک عمل خود قرار دهند.
وی موضوع تثبیت اراضی ملی در شمال استان را از مهمترین اولویت های کاری روسای ادارات ثبت این منطقه در دوماه باقیمانده سال جاری برشمرد. این مقام قضائی با اشاره به اینکه فرایند جانمایی، پلاک گذاری و تثبیت اراضی از مرکز استان و همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک قابل کنترل است، دقت در نحوه انجام این فرایندها را در ادارات ثبت امری ضروری دانست.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *