پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲:۱۳

توقیف خودرو لیفان با 25 میلیون ریال خلافی در کوهبنان
فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از توقیف یک دستگاه خودرو لیفان با 25میلیون ریال خلافی پرداخت نشده ، خبر داد.
سرهنگ «محسن صیفوری» گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان کوهبنان در حین کنترل وضعیت تردد خودروهای عبوری یک دستگاه خودرو لیفان را به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، توقیف کردند. وی افزود:با استعلام از سامانه تخلفات راهور ناجا مشخص شد، خودرو مذکور دارای 25 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است. وی با بیان اینکه ‌خودرو متخلف توقیف و تا پرداخت کامل بدهی های معوقه روانه پارکینگ شد،گفت: پلیس بدون هیچ مسامحه ای با متخلفان و مخلان نظم و امنیت جامعه از هر قشر و طبقه ای باشند طبق قوانین به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف 105 کیلو حشیش توسط پلیس سیرجان
-فرمانده انتظامی شهرستان»سیرجان» از کشف 105 کیلوگرم حشیش و دستگیری دو متهم خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا ایران نژاد «با اعلام این خبر گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان در پی اقدامات اطلاعاتی، افرادی را که قصد داشتند محموله ای از مواد مخدر را از مسیر این شهرستان به یکی از استان های غربی کشور انتقال دهد، شناسایی کردند.
وی تصریح کرد:در عملیاتی منسجم ، این قاچاقچی مواد مخدر حین انتقال مواد در محور «سیرجان-شیراز»با یک دستگاه خودرو پژو متوقف و در بازرسی از خودرو، 105 کیلو حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد. ایران نژاد با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پراید و دستگیری یک متهم که به عنوان اسکورت مواد بود خاطر نشان کرد:در این زمینه دو دستگاه خودرو توقیف و دو متهم دستگیر که به همراه مواد کشف شده ،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این محموله قاچاق مواد مخدر از شرق به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تهیه ، توزیع و فروش موادمخدر مراتب را از طریق تماس با تلفن 110 و 128به اطلاع پلیس برسانند.

ضرورت همراه داشتن تجهیزات ایمنی در فصل زمستان
رئیس پلیس راه شمال استان، همراه داشتن تجهیزات ایمنی ویژه فصل زمستان را برای رانندگان الزامی دانست.
سرهنگ «یوسف نجفی» اظهارداشت: با توجه به فصل زمستان که معمولاً جاده ها لغزنده است یکی از مواردی که توسط پلیس کنترل می شود همراه داشتن تجهیزات ایمنی ویژه فصل زمستان است که بایستی در درون خودرو وجود داشته باشد. وی همچنین بر ضرورت پایبندی رانندگان به اصول رانندگی ایمن و رعایت سرعت مطمئنه در راه های استان در فصل زمستان تاکید کرد و گفت : در فصل زمستان همراه داشتن زنجیر چرخ برای کلیه خودروهایی که در جاده ها و محورهای کوهستانی تردد می کنند الزامیست و از تردد وسائل نقلیه فاقد زنجیر چرخ در محورها و گردنه های برف گیر جلوگیری به عمل خواهد آمد .ضمنا در صورتی که رانندگان در فصل زمستان وسایل ایمنی سالم و متناسب با فصل از جمله زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن را به همراه نداشته باشند و یا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار ندهند برابر مقررات مشمول جریمه خواهند شد. رئیس پلیس راه استان کرمان در پایان تاکید کرد: علیرغم تداوم بارش ها بصورت متناوب در بسیاری از نقاط استان با تلاش راهداران و ماموران پلیس راه کلیه جاده های استان باز وتردد در آنها جریان دارد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *