پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نماینده مردم 5 شهر جنوبی کرمان در مجلس: 75 درصد تیتانیوم کشور در جنوب کرمان است که خام‌فروشی می‌شود

نماینده مردم 5 شهر جنوبی کرمان در مجلس: 75 درصد تیتانیوم کشور در جنوب کرمان است که خام‌فروشی می‌شود





۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲:۱۰

نماینده مردم 5 شهر جنوبی کرمان در مجلس:
75 درصد تیتانیوم کشور در جنوب کرمان است که خام‌فروشی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، منوجان و قلعه‌گنج در مجلس گفت: 75 درصد تیتانیوم کشور در جنوب کرمان وجود دارد که خام‌فروشی می‌شود و امیدواریم مجتمع‌های فروکروم در منطقه راه‌اندازی شود تا شاهد خام‌فروشی نباشیم.
احمد حمزه اظهار داشت: شهرستان کهنوج به علت دوری از مرکز از کاروان علم و دانش دور بوده است.
وی بیان داشت: با وجود ظرفیت‌های خوب در کهنوج اما فعالیت‌های اقتصادی به علت اینکه بیس علمی نداشته‌اند، بنابراین نتوانسته‌اند، تحولی را در زندگی مردم ایجاد کنند.
حمزه ادامه داد: استاندار کرمان توجه ویژه‌ای به جنوب استان کرمان داشته است و در حالی که صنعت تا سه سال قبل در کهنوج جایگاهی نداشت، اما امروز پروژه‌های صنعتی در این منطقه کلید خورده است.
نماینده شهرستان‌های کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 43 پروژه اقتصادی در قالب مثلث توسعه اقتصادی شهرستان کهنوج اجرا شده و یا در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه پروژه معدن تیتانیوم کهنوج کلید خورده است، عنوان کرد: 75 درصد تیتانیوم کشور در جنوب استان کرمان وجود دارد که خام‌فروشی می‌شود و امیدواریم مجتمع‌های فروکروم در منطقه راه‌اندازی شود تا شاهد خام‌فروشی نباشیم.
نماینده شهرستان‌های کهنوج، رودبار، فاریاب، منوجان و قلعه‌گنج در مجلس ابراز داشت: 25 درصد زمین‌های زراعی شهرستان کهنوج زیر پوشش آبیاری نوین قرار گرفته است.
حمزه در پایان بیان داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد مردمی و دور کردن اقتصاد کشور از تنش‌ها است.
وی افزود: عدالت نسبی در مورد نیروی انسانی در ادارات شهرستان‌های جنوبی به وجود آید، زیرا در غیر این صورت جنوب استان کرمان تهدید می‌شود.
وی ادامه داد: فروش محصولات کشاورزی از مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان است و خواستار بخشودگی سود و جرایم وام‌های بانکی هستیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *