پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲:۰۶

اظهارات عارف درباره منع شدنش از کاندیداتوری، شرط حمایت از روحانی و شورای رهبری در جریان اصلاحات
خبرآنلاین نوشت: نشست خبری محمدرضا عارف با خبرنگاران روز گذشته در دفتر بنیاد امید ایرانیان برگزار شد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی {در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری‌اش‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری و اینکه آیا ازسوی بزرگان اصلاحات منع شده است} گفت: منع شدن جزو ذات اصلاح طلبی نیست. ویژگی این جبهه مردمی و بزرگ، خرد جمعی است. نه در این مورد بلکه در هیچ موردی دستور نمی دهند و ذات ما هم دستور پذیری نیست. نظر ما بر اساس تصمیم شورای عالی سیاست گذاری است و طبیعتا در این شورا با بزرگان رایزنی می کنیم اما شورا تصمیم می گیرد. بنده خدمتگذار مردم هستم و در حد توان در خدمت مردم هستم. حتی الامکان همین مسیر ۹۲ را پیگیری کنیم و از آقای روحانی حمایت کنیم به شرطی که ایشان در عرصه باشند. محمدرضا عارف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره عبور اصلاح طلبان از روحانی، گفت: مهمترین راهبرد ما در شورای سیاستگذاری در سال ۹۴این بود که گفتمان اصلاحات در سال ۹۲ را ادامه دهیم و اکنون نیز همان راهبرد را داریم. در جلسه اخیر کارگروهی تشکیل شد تا مواضع ما را اعلام کند اما به طور طبیعی روشن است که از اقای روحانی عبور نخواهیم کرد و سیاست ما حمایت از ایشان بود و همین مسیر را ادامه می دهیم.
واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج شد
ایرنا نوشت: معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی گفت: واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر ساعت 18 روز یکشنبه – سوم بهمن- پس از ده ماه تولید مداوم ، برای تعویض سوخت و تعمیرات سالانه از مدار خارج شد.
سخنگوی شورای شهر: در 6 ماه گذشته آتش نشانی یک بار به پلاسکو تذکر داده که آنهم در مورد نبود راه‌پله فرار بوده و نه بیشتر!
انتخاب نوشت: محمدمهدی تندگویان با اشاره به جلسه صبح روزگذشته فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران، با هیات امنا ساختمان پلاسکو ضمن اشاره به اینکه این هیات مدیره در عرض بیست و پنج ماه گذشته فقط یک تذکر کتبی از آتش‌نشانی دریافت کرده‌اند گفت: در عرض 6 ماه گذشته حتی یک مرتبه مانور آتش‌نشانی برگزار شده و سازمان آتش‌نشانی تنها تذکری که به هیات مدیره پلاسکو داده است، نبود راه‌پله فرار بوده و نه بیشتر که این مساله جای تامل دارد. و در شش ماه گذشته تنها یک تذکر به این افراد داده شده است. تندگویان با بیان اینکه آتش از طبقه دهم آغاز شده و از طبقات بالا سرایت کرده است، گفت: با این حال شلنگ‌های آتش‌نشانی تنها به طبقه دهم رسیده است و جالب است که هیچ‌کدام از راه‌پله‌ها و راهروها محل انبار کالا نبوده و تماما خالی بوده است.
معاون قالیباف: در حادثه پلاسکو نیازی به بالگردی نبود
معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران در جلسه روز گذشته فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران، با هیات امنا ساختمان پلاسکو در پاسخ به برخی سوالات مبنی بر وجود مشکلات ایجاد تجهیزات آتش‌نشانی گفت: به هیچ عنوان مشکل تجهیزات نداشتیم، ضمن آنکه اولین تماس با سازمان آتش‌نشانی در ساعت 7:58:25 گرفته شد و در ساعت 8:02 به محل حادثه آمدند. 8 بالابر به محل حادثه برده شده بود که به دلیل عدم نیاز از برخی از آنها استفاده نشد. به هیچ عنوان در این حادثه بالگردی نیاز نبود و آبپاشی و اطفای حریق به وسیله بالابرها به راحتی در حال انجام بود. ناصر امانی ادامه داد: بالگرد نهایتا می‌تواند 2هزار لیتر آب را حمل کند در حالی که بالابرها به آب شهری متصل بودند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *