پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۶ بهمن ۱۳۹۵، ۲:۰۳

70 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد
در دی ماه 70 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمان شستشو شد. مدیر بهره برداری فاضلاب شهر کرمان گفت: در دی ماه 569 هزارو 700 مترمکعب فاضلاب شهر کرمان جمع آوری و تصفیه شد.
هادی دهقان افزود: طی این مدت 70 کیلومتر شبکه فاضلاب شستشو و 398 فقره آزمایش انجام شد. 26 مورد همسطح سازی و تعمیر دریچه های آدم رو و 2 فقره رفع اتفاقات از دیگر اقدامات انجام شده در آذر ماه می باشد.

نزدیک به 500 فقره انشعاب غیر مجاز در شهر کرمان تبدیل به مجاز شد
از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، 497 فقره انشعاب غیرمجاز در شهر کرمان به مجاز تبدیل شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان گفت: طی ده ماهه نخست سال جاری، 497 فقره انشعاب غیر مجاز در شهر کرمان تبدیل به مجاز شد. غلامرضا زین الدینی افزود: با توجه به محدودیت منابع تأمین آب و خشک‌سالی‌های مستمر، شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود و در مواردی که افراد با شرکت آبفا همکاری نمایند و شرایط لازم جهت قانونی نمودن انشعابات میسر باشد تبدیل به مجاز می‌شوند. زین الدینی در پایان از افرادی که از طریق انشعاب غیرمجاز از آب شرب استفاده می‌نمایند درخواست کرد به‌صورت خود اظهاری به امور آبفا مراجعه نموده و این امور جهت قانونی نمودن انشعاب، همکاری و مساعدت‌های لازم را انجام خواهد داد.

60 فقره انشعاب
فاضلاب در شهر کهنوج واگذار شد
در دی ماه 60 فقره انشعاب فاضلاب در شهر کهنوج واگذار شد. مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهنوج گفت: طی ماه گذشته در ادامه روند اجرای پروژه فاضلاب در شهر کرمان، 400 متر شبکه فاضلاب با لوله قطر 200 در شهرک نظمیه اجرا ،همچنین 60 فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر به متقاضیان واگذار شد. رضا بهرامی با اشاره به واگذاری انشعاب فاضلاب به صورت اقساط، از شهروندان خواست نسبت به خرید این انشعاب اقدام نمایند.

الزام دانش‌آموزان برای بردن بطری نفت در مدرسه‌ جبال‌بارز صحت ندارد
شکوفه نبی زاده
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان خبر انتشار یافته در کانال‌های تلگرامی در خصوص بردن بطری‌های نفت به مدرسه محمد (ص) جبال‌بارز را تکذیب کرد.
کانال‌های تلگرامی متعددی عکسی را مبنی بر مدعی شدن والدین دانش‌آموزی در منطقه جنوب استان از الزام دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی ‌«محمد (ص)» جبال بارز جیرفت برای بردن بطری‌های نفت جهت استفاده بخاری مدرسه انتشار دادند و بخاطر این موضوع برای آموزش و پرورش ابراز تاسف کردند. «امید سلاجقه» در اینباره به «کرمان نو» گفت که این خبر صحت ندارد و کاملا از سوی آموزش و پرورش تکذیب می‌شود. وی بیان کرد در این حوزه اکثر بخاری‌ها در مدارس برقی است و حدود ۳ مدرسه هم که بخاری نفتی دارند بودجه خرید نفت به حسابشان واریز شده است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *