پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۴ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۰۲

سرپرست اداره آب و فاضلاب کشکوئیه رفسنجان منصوب شد
مراسم تودیع ومعارفه سرپرست اداره آب و فاضلاب شهر کشکوئیه برگزار شد . طی مراسمی با حضور چرخ انداز ریس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان، ملاشفیعی بخشدار شهر کشکوئیه، کارگر شهردار کشکوئیه، رئیس و اعضا محترم شورای اسلامی و دهیاران شهر کشکوئیه، معاونین شرکت آبفای رفسنجان و جمعی از مسئولین شهر کشکوئیه در محل سالن اجتماعات بخشداری کشکوئیه از زحمات غلامحسین رنجبر قدردانی و احمد ملاحسینی سرپرست جدید اداره آب شهر کشکوئیه معرفی شد. در این جلسه ملاشفیعی بخشدار شهرکشکوئیه طی سخنانی، از زحمات چندین ساله غلامحسین رنجبر تشکر کرد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرعامل آبفای رفسنجان و رئیس اداره آب کشکوئیه آقای رنجبر بود که با حفر یک حلقه چاه جدید درحال حاضر مشکل کمبود آب درشهر کشکوئیه برطرف شده است. وی همچنین به ملاحسینی به عنوان رئیس جدید این اداره خوش آمد گفت. چرخ انداز نیز ضمن تشکر از حاضرین در جلسه گفت :در شرکت آب وفاضلاب دو وظیفه و رسالت برعهده ما است یکی تامین و دیگری توزیع آب ، و ما خداوند منان را سپاسگزاریم ما را مسئول تامین وتوزیع آب شرب مردم قرار داده است. وی اظهار داشت :خدا را شاکریم مشکل آب آشامیدنی این شهر با ساخت مخزن 5 هزار مترمکعبی و حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید واجرای سیزده کیلومتر خط انتقال برطرف شده و آبی با کیفیت خوب و بالا در اختیار مردم قرار گرفته است .چرخ انداز در ادامه بیان داشت : با توجه به خشکسالی های اخیر در کشور و استان کرمان و کمبود منابع آبی ونیاز به بازسازی شبکه های فرسوده، بیش از 105 کیلومتر توسعه و بازسازی در زمان مدیریت آقای رنجبر انجام شده و40 درصد باقی مانده شبکه هم که نیاز به اصلاح و بازسازی دارد انشاالله با حمایت و تامین اعتبار لازم از طرف بخشداری بازسازی و هدر رفت آب در شبکه به حداقل خواهد رسید .چرخ انداز از زحمات غلامحسین رنجبر قدردانی و احمد ملاحسینی را به سمت سرپرست جدید اداره آب شهر کشکوئیه معرفی نمود.

تمامی کنتورهای خراب
شهر سرچشمه تعویض شد
رئیس اداره آب وفاضلاب شهر سرچشمه گفت: یکی از اقداماتی که به منظور جلوگیری از هدررفت آب و کاهش آب بدون درآمد انجام می شود، تعویض کنتورهای خراب است. حمید امینی رنجبر افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 214 دستگاه کنتور خراب در شهر سرچشمه تعویض شده است و در حال حاضر تعداد کنتورهای خراب این شهر به صفر رسیده است. شهر سرچشمه با 2 هزارو 800 فقره اشتراک، از توابع شهرستان رفسنجان می باشد.

تیم فوتسال آبفای استان کرمان قهرمان مسابقات فوتسال شرکت‌های تابعه وزارت نیرو شد
مسابقات فوتسال شرکت‌های تابعه وزارت نیرو با حضور هشت تیم در شهر کرمان برگزار شد که در مرحله فینال، تیم فوتسال شرکت آب و فاضلاب استان کرمان موفق شد با شکست تیم آب و فاضلاب روستایی کرمان به مقام قهرمانی دست یابد. تیم های فوتسال آبفار کرمان و نیروگاه برق باغین در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. حمید ماژورزاده، حسین محمدی، علی عالی، حمید عامری، بهرام نعمتی ،فریدون محمدی، علی رضا رمضانی ،اکبر کرمی، جواد سیاری، محمدعلی سیاهکوهی و رضا اسماعیلی اعضا تشکیل دهنده تیم فوتسال کرمان در این مسابقات بودند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *