پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توقیف کامیون حامل مشروبات الکلی در کرمان

توقیف کامیون حامل مشروبات الکلی در کرمان





۳ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۳۸

توقیف کامیون حامل مشروبات الکلی در کرمان

شامگاه شنبه شب و توسط ماموران نیروی انتظامی کرمان، بزرگترین محموله مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: با تلاش نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی، این محموله که از مرزهای غربی و شمال غربی وارد کشور شده بود وپس از عبور از خیلی از استان ها و شهرهای کشور، قاچاقچیان قصد داشتند آن را به کشورهای دیگر حمل کنند، در کرمان شناسایی و توقیف شد و جا دارد از زحمات و تلاش های این عزیزان قدردانی کنم.
وی اضافه کرد: در این کامیون تعداد 2 هزارو 970 انواع قوطی و شیشه حاوی انواع مشروبات الکلی جاسازی شده بود که کشف و ضبط شد و درهمین ارتباط سه نفر قاچاقچی غیر بومی و سابقه دار نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. دادخدا سالاری ارزش ریالی این محموله را حدود 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان با پدیده شوم قاچاق در هر زمینه‌ای مبارزه می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب با بیان اینکه از ابتدای امسال بالغ بر 14 هزار انواع مشروبات الکلی در استان کرمان کشف شده است اضافه کرد: در اسلام از مشروبات الکلی به عنوان ام‌المفاسد یاد شده و بسیاری از جرائم خشن و خشونت‌های خانوادگی، تصادفات و نابهنجاری‌های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی است.
سالاری با اشاره به اینکه استکبار جهانی با اهداف دراز مدت مصرف این مشروبات را در انواع شبکه‌های تلویزیونی خود تبلیغ می‌کند گفت: این مشروبات با هدف ایجاد بی‌بندو‌باری در جامعه توزیع می‌شود و حتی قیمت آن در محل کارخانه و محل توزیع یکی است که نشان از برنامه استکبار برای از پای در آوردن جامعه اسلامی است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *