پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۵۷

توپ پر
بسکتبالیست‌های مس
تیم بسکتبال مس کرمان با ثبت یک پیروزی دیگر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، رتبه‌ی چهارمی خود را تثبیت کرد.
در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور، تیم مس کرمان در سالن نصرالهی میزبان تیم مهروبان نوین ماهشهر بود که برابر این تیم به پیروزی رسید. در این بازی که از هفته‌ی سیزدهم رقابت‌ها برگزار می‌شد، بلند قامتان مس موفق شدند با نتیجه‌ی 71 بر 65 این تیم را شکست دهند تا امتیاز مهم این بازی را به طور کامل در خانه حفظ کنند. با این پیروزی بسکتبالیست‌های مس 20 امتیازی شدند و در رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این تیم بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز جمعه هشتم بهمن ماه در امیدیه و برابر تیم نفت برگزار خواهد کرد که یک بازی بسیار حساس و تعیین کننده خواهد بود. تیم بسکتبال مس درصورتی که موفق شود حضور خود را در جمع چهار تیم بالای جدول حفظ کند از شانس بسیار بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار می‌شود.

جهان‌نجاتی، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان:
در بازی با آینده‌سازان به خودمان باختیم
مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: روز جمعه بازی حساسی را برابر تیم آینده‌سازان داشتیم. متاسفانه روز فوتبالی ما نبود و نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم. تیم آینده‌سازان در ضدحمله‌ای که داشت توانست به تک گل این بازی برسد.
وی ادامه داد: در این بازی ما به خودمان باختیم؛ البته دو بازیکن خود را (شبنم بهشت و فاطمه رضوانی) را هم در اختیار نداشتیم. به همین دلیل مجبور شدیم برای این بازی تا تغییر تاکتیکی داشته باشیم. با این وجود از عملکرد شاگردانم در بازی مقابل تیم آینده‌سازان راضی هستم.
سرمربی تیم شهرداری سیرجان افزود: متاسفانه صدر جدول را از دست دادیم اما باز هم می‌توانیم به صدرصعود کنیم. این منوط به این است که تمامی بازی‌های خود را ببریم. بازی برابر شهرداری بم مهم‌ترین بازی ما محسوب می‌شود که باید این بازی را هم ببریم. البته ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا برنده دیدارهایمان باشیم. جهان‌نجاتی اشاره‌ای هم به شروع اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان کرد و در این باره تصریح کرد: اولین اردوی تیم انتخابی تیم ملی از اول بهمن ماه آغاز شده است. به همراه لیلا آزمون(سرمربی تیم ملی بزرگسالان) تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین‌های لیگ را به اردوها دعوت کنیم. با توجه به این که خودم سرمربیگری یکی از تیم‌های باشگاهی را در لیگ برتر برعهده دارم با نگاه ویژه‌ای بازیکنان را رصد کردم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *