پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۴۹

کشف 167کیلو گرم مواد مخدر در 48 ساعت گذشته در کرمان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 167 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته و دستگیری چهار قاچاقچی خبر داد. سرهنگ کامبیز اسماعیلی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات در 48ساعت گذشته توانستند 167کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند. وی افزود: در عملیات اول ماموران ایست و بازرسی سه راهی «راین» حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه تانکر مشکوک شدند و پس از انتقال خودرو به پارکینگ، در بازرسی تخصصی از آن 10کیلو گرم مرفین، 20 کیلو گرم تریاک و13 کیلو گرم هروئین کشف کردند. وی در تشریح عملیات دوم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با همکاری اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از تردد یک دستگاه کامیون «دانگ فنگ»سفید رنگ حامل مواد مخدر از مبادی استان های مرزی به سمت کرمان باخبر شدند. اسماعیلی اظهار داشت: با تلاش ماموران در محور «گلبافت – کرمان» خودرو مذکور مشاهده و متوقف شد که در بازرسی تخصصی از این خودرو 124 کیلو گرم حشیش کشف شد. وی در ادامه با اشاره به دستگیری چهار نفر متهم و معرفی آنان به مراجع قضایی گفت: مواد مخدر کشف شده و خودرو های توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

بارندگی و سرمای شدید در راه است
کرمان نو نوشت: کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از تداوم فعالیت سامانه بارشی و سرمای شدید در استان خبر داد و می‌گوید اوج بارش‌ها را از عصر فردا در استان خواهیم داشت.
مریم سلاجقه در این باره می‌گوید بارش در ارتفاعات به صورت برف همراه با وزش باد خواهد بود و طی دو روز گذشته نیز بارش پراکنده باران و ریزش برف را در برخی مناطق استان داشتیم. وی گفت: از روز سه شنبه به بعد هوای خیلی سردی را خواهیم داشت و انتظار می رود مردم سیستم های گرمایشی را کنترل کنند. کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان معتقد است با توجه به احتمال رعد و برق در ارتفاعات انتظار داریم از صعود به ارتفاعات خودداری شود.
او همچنین می‌گوید همچنین با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها از تردد در حاشیه رودخانه ها بویژه رودخانه های فصلی خودداری شود. سلاجقه توصیه می‌کند تنظیم دما، تهویه و رطوبت در گلخانه ها و انبارهای محصولات غذایی و نهاده های کشاورزی رعایت و ماشین آلات کشاورزی در مکان های پوشیده نگهداری و حتما از ضد یخ استفاده شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *