سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۵۹

آسمان با کرمان لب تشنه، آشتی خواهد کرد
مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان از ورود یک جبهه باران زا به استان کرمان خبر داد.
محسن صالحی از ورود یک جبهه باران زا به استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: از شامگاه پنجشنبه 30 دیماه یک جبهه باران زا از جنوب کشور وارد استان کرمان خواهد شد. وی با اشاره به اینکه این جبهه باران زا پیش بینی می کنیم برای جنوب استان کرمان باران های قابل مناسبی هدیه دهد، افزود: نکته قابل ملاحظه این است که با توجه به اینکه در استان کرمان مدت زیادی بارش باران نداشته ایم و بسیاری از دامداران در بستر مسیل دام های خود را برده اند، هشدار ما بیشتر برای دامداران می باشد تا دام های خود را از مسیر مسیل بخصوص مسیرهای جازموریان خارج نمایند. مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان شدت بارش ها را در جنوب بیشتر دانست و تصریح کرد: در شمال استان بارش نیز خواهیم داشت اما شدت بارش ها بیشتر در جنوب استان می باشد. وی ادامه داد: در جنوب استان بارش ها بیشتر به صورت باران می باشد اما در ارتفاعات مناطق ساردوئیه و رابر این بارش ها بیشتر به صورت برف خواهد بود. صالحی اعلام کرد: تا حدود نیم ساعت پیش هنوز بارش ها شروع نشده بود اما تا بامداد فردا(جمعه اول بهمن ماه) در مناطق جنوب منطقه قلعه گنج بارش ها آغاز خواهد شد و تا سه شنبه یا چهارشنبه شاهد تداوم بارش در استان خواهیم بود.

راه های جنوب کرمان
با وجود بارش برف و باران باز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به ریزش برف در بخش ساردوئیه جیرفت گفت: راه های منطقه جنوب کرمان باز است و تردد در تمامی محورهای مواصلاتی انجام می شود.
احسان عراقی‌ زاده افزود: از پنجشنبه بارندگی برف در محور ساردوئیه جیرفت به سمت راین و بارش باران در کهنوج، قلعه گنج، رودبارجنوب و بخش جازموریان در جنوب کرمان آغاز شده است.
وی گفت: با وجود بارش باران و برف در جنوب کرمان، تمامی راه های منطقه باز است و هیچگونه مشکلی تاکنون گزارش نشده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان توصیه کرد: رانندگانی که قصد عبور از گردنه های کوهستانی بویژه بخش ساردوئیه را دارند لباس گرم، وسایل گرمایشی، غذا و زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
وی گفت: رانندگان در مناطقی که شاهد بارش باران هستیم به دلیل لغزنده بودن جاده با احتیاط رانندگی کنند.
عراقی زاده بیان کرد: سرعت، سبقت و خواب آلودگی هنگام رانندگی، عامل اصلی تصادفات در محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان است لذا رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع تصادفات جلوگیری کنند.
وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای، قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان، اورژانس و هلال احمر جنوب کرمان در جاده های این منطقه آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *