پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۵۸

تیم حریف فقط در اوت دستی برنامه داشت
ابراهیم میرزا پور مربی تیم گل گهر در غیاب وینگوبگوویچ محروم در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی بازی می توانستیم به گل برسیم که متاسفانه از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم، در نیمه دوم نیز سه یا چهار موقعیت تک به تک داشتیم که باز از آنها به خوبی استفاده نشد و به نظرم تیم مس کرمان خیلی خوش شانس بود که بازنده این دیدار نبود و به جز روی یک صحنه که پرتاب اوت بود موقعیت چندانی برای گلزنی نداشت.
وی افزود: به بازیکنان خودمان تبریک می گویم چرا که بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم و موقعیت های بسیار خوبی را روی دروازه حریفان خلق می کنیم ولی باید در ضربات آخر دقت کنیم تا بتوانیم مزد زحمات و تلاش سایر بازیکنان را با کسب سه امتیاز بدهیم.
میرزاپور در مورد عملکرد داور این دیدار نیز اذعان کرد:داور بسیار خوب عمل کرد، فکر می کنم این اولین بازی بود که در لیگ یک سوت می زد ولی خیلی خوب به تمام صحنه ها نزدیک بود و شاید روی یک صحنه که خودم از نزدیک ندیدم و دوستانم اعلام کردند می توانست به سود ما اعلام پنالتی کند البته شاید هم پنالتی نبوده باشد اما کسانی که از بالا این صحنه را دیده بودند اعتقاد داشتند که توپ با دست بازیکن حریف برخورد داشته است. به جز این صحنه داور در تمام موارد خوب و عالی کار کرد.

امتیاز گرفتن در سیرجان سخت است
مهدی نامجو مربی تیم مس کرمان در غیاب ابراهیم زاده در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: تیم گل گهر تیمی است که رده سوم جدول را به خود اختصاص داده است و تیمی است که خیلی خوب کار کرده است و در هفته های گذشته نیز نتایج لازم را کسب کرده است و پیش بینی این تیم هم بدین گونه بوده است که در مصاف با تیم مس نیز می توانند به مانند دیدار با تیم راه آهن چهار یا پنج گل به ثمر برسانند اما ما برنامه ریزی های لازم را برای این بازی انجام داده بودیم و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم، در مجموع نیز دو تیم بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند و بازی بود که تماشاگران هر دو تیم با رضایت استادیوم را ترک کردند و از هواداران تیم مس و گل گهر نیز تشکر می کنم چرا که فقط به تشویق تیم خود پرداختند و سعی کردند تنشی بوجود نیاید.
وی در مورد داوری این دیدار نیز اذعان کرد: تیم داوری برای اولین بار در لیگ دسته اول قضاوت کرد و فکر می کنم نمره قبولی نیز کسب کردند، تیمی که خوب و هماهنگ بودند و یک بازی سخت و دربی دو تیم هم استانی که پر تنش نیز بود را توانستند به خوبی مدیریت کنند.
نامجو در مورد احتیاج مبرم به یک گلزن خوب گفت: به دنبال یک بازیکن خوب هستیم تا قدرت خط حمله مان را تقویت کنیم، مهدی دغاغله بازیکن خوب و با تجربه ای است اما در کنار او امیدواریم بتوانیم یک گلزن کامل دیگر را هم در اختیار بگیریم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *