پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان: رقابت های سیاسی نباید منجر به سیاه نمایی عملکرد نظام گردد

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان: رقابت های سیاسی نباید منجر به سیاه نمایی عملکرد نظام گردد





۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۵۲

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان:
رقابت های سیاسی نباید منجر به
سیاه نمایی عملکرد نظام گردد

مدیر کل امنیتی انتظامی استاندار کرمان اعلام کرد: رقابت های سیاسی نباید منجر به سیاه نمایی عملکرد نظام گردد. به گزارش خبرگزاری ایسنا خلیل همایی راد پنج شنبه در نشست فعالین سیاسی استان کرمان امنیت را بستر فعالیت های سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: امنیت از فعالیت های سیاسی و اقتصادی نیز متاثر می باشد. وی ادامه داد: امروز در استان کرمان ارکان امنیتی استان اعم از سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، دادستانی، دادگستری و … به لحاظ دانش، تجربه و تعاملی که دارند به جرات می توان اذعان نمود که امنیت استان کرمان در بالاترین جایگاه خود قرار دارد و این امنیت را در همه زمینه ها به خوبی شاهد می باشیم.
مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان به امنیت استان کرمان اشاره و افزود: یکی از مصداق های بارز تاثیر پذیری سه حوزه امنیت، اقتصاد و سیاست، را هم اکنون در شهرستان قلعه گنج شاهد می باشیم به طوری که براساس آمار سال 1394، پس از اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، 72 درصد جرایم خشن کاهش یافته است که یک رکورد در سطح کشور محسوب می شود. وی با یادآوری آرامش و امنیتی که انتخابات هفتم اسفندماه سال گذشته در استان کرمان، ابراز کرد: برای انتخابات اردیبهشت ماه 96 ،اطلس امنیت انتخابات را بعنوان یک دستور العمل به منظور برقراری امنیت قبل، حین و پس از انتخابات تدوین نموده ایم . همایی راد سخنرانی های اشخاص از گروه ها و جناح های مختلف در استان در آرامش را یکی دیگر از دلایل اثبات وجود امنیت در استان کرمان دانست و اظهار کرد: الگویی که در امنیت استان در حال اجرا می باشد بر گرفته از الگوی دوران دفاع مقدس می باشد و آن چیزی جزء مدیریت جهادی نمی باشد. وی با اشاره به همدلی و وحدت موجود در استان کرمان، اضافه کرد: مدیریت جهادی به معنی نداشتن گرایش سیاسی نیست، بلکه اساس این نوع مدیریت آن است که بر مبنای منافع جناحی حرکت نکند و این مهم نقطه عطف مدیریت در استان کرمان می باشد. مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان خطاب به مسئولان گفت: همه گروه ها و تشکل های سیاسی باید به امنیت روانی توجه نمایند، زیرا امنیت فیزیکی اکنون با تلاش های نیروهای امنیتی انتظامی استان در جریان می باشد و رقابت های سیاسی نباید منجر به سیاه نمایی عملکرد نظام گردد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *